The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Siis kaikki ryhmän jäsenet on mun kavereita. Paitsi ne kaks joiden nikkejä en tiedä.
Eli näkee uutisissa mun lisäämät kuvat ettei sinne ryhmään vaikuta laittaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikirahvi
Vähän kirolua tähän väliin. En haluais olla millään pois koulusta koska on aikataulu opparin kanssa, mutta oon kipeä, enkä yhtään jaksaisi lähteä. Vähän lisää kiroilua. Mutta lähden kuitenkin.
 
Professional Griefer
Ja dobroe utro! En oo nukkunu silmäystäkään. Mitähän tän elämän kanssa taas tekisi :D

Millaiset kelit teilläpäin on? Täällä sellanen syksyfiilis, mutta maassa muutama hiutale jäätynyt kusipäisesti niin, ettei uskalla mennä tasapohjaisilla kengillä esim. lenkille... :kieh:
 
Professional Griefer
eikö se lakiesitys heilaha läpi jos enemmistö on sen puolella
Uutiset infos, että ei se automaattisesti meinaa läpimenemistä. Eduskunnan lisäksi lait kuitenkin käy muitakin seuloja läpi. Ja en tiedä onko jotain uusia käytäntöjä, kun tuo kansalaisaloite on uusi juttu.

Oli ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa kansalaisaloite, jonka allekirjoitin.
 
Uutiset infos, että ei se automaattisesti meinaa läpimenemistä. Eduskunnan lisäksi lait kuitenkin käy muitakin seuloja läpi. Ja en tiedä onko jotain uusia käytäntöjä, kun tuo kansalaisaloite on uusi juttu.



Oli ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa kansalaisaloite, jonka allekirjoitin.

onhan siinä varmasti kovasti mutkia mutta on minusta erinomanen ennusmerkki jos noin moni on puolesta
 
kahvikirahvi
Eikös se mee ihan viimesenä herra presidentin allekirjotettavaksi sitten kun eduskunta on käyny sen läpi?

Meikä on tirautellu muutamat kyyneleet tota seuratessa. Jo sillonki kun se sai tarvittavan määrä ääniä.
 
kahvikirahvi
Täällä oli 5 astetta pakkasta mutta eipä juuri lumesta tietoakaan. Ja hoksasin just että pikkupuolikkaan välihaalari unohtu meikäläisen laukkuun sen sijaan että olisin muistsnu jättää sen tarhan naulakkoon.
 
Professional Griefer
Eikös se mee ihan viimesenä herra presidentin allekirjotettavaksi sitten kun eduskunta on käyny sen läpi?

Meikä on tirautellu muutamat kyyneleet tota seuratessa. Jo sillonki kun se sai tarvittavan määrä ääniä.
Joo menee, mutta muistaakseni Mr.Niinistö ei ole vastustanut tätä ehdotusta ?

Minäkin vähän ilonkyynelehdin, kun jopa mun konservatiiviset ortodoksisukulaiset, tai osa niistä, allekirjoitti tuon.
 
kahvikirahvi
Toivottavasti ei vastusta. Mä olisin äärimmäisen pettynyt jos koko homma kaatuis siihen että Niinistö vastustais. Siitä en ylläty jos eduskunta ei päästä läpi, vaikka perseestähän sekin olisi.
 
mä en millään jaksa uskoa että Niinistö torppais tämän jos sä hänen pöydäällen asti pääse

Kekkonen aikanaan jounitteli noiden vahvistusten kanssa mutta nykyään se taitaa olla pelkkä muodollisuus
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä