Nää on sarjassa "puolet miehistä on keskimääräistä tyhmempiä". Taitaa olla semmoinen tapaus?nyt ei siis pysty mitenkään käsittämään
onko lajitoverilta sammunut viimeinenkin järjen valo kun päästää tuommosen pakkauksen menemään
Nää on sarjassa "puolet miehistä on keskimääräistä tyhmempiä". Taitaa olla semmoinen tapaus?nyt ei siis pysty mitenkään käsittämään
onko lajitoverilta sammunut viimeinenkin järjen valo kun päästää tuommosen pakkauksen menemään
:hug:Muutan lasten kanssa maaliskuun alussa toiseen osotteeseen... Asumusero ja tätä menoa ihan lopullinenki sellanen...
: /Muutan lasten kanssa maaliskuun alussa toiseen osotteeseen... Asumusero ja tätä menoa ihan lopullinenki sellanen...
Kyllä. Tai ei sen tartte torni olla jos on lattiapinta- alaa.Aika ytimekkäästi tiivistetty. Torni siis voittaa.
En oo mun tuloilla oikeutettu tt-tukeen..Mää en noista velka-asioista tiedä, mut tuli mieleen että sosiaalitoimisto varmaan auttaa asumisessa kun sulla on lapset. Mut soita kelaan ja kysy, ne varmaan osaa neuvoa paremmin.
eiks sun ukon pidä maksaa sulle vähän vähän vuokraa jos se jää asumaan taloon joka on puoleks sun?:heart:
Hassut
Mä täällä just pähkäilen että miten mun asumistuen käy kun omistan puolet talosta ainakin vielä tän "harkinta" ajan verran eli me sovittiin n.6kk et katotaan saadaanko parisuhdetta kuntoon vaiko eikö... Saanko mä mitään ku mulla on velkaa? :O
Huolitko halauksen?Muutan lasten kanssa maaliskuun alussa toiseen osotteeseen... Asumusero ja tätä menoa ihan lopullinenki sellanen...
:hug: ei oo sullakaan helppoa ollut!Huolitko halauksen?
:hug:
Eroja on monenlaisia. Ei ne kaikki o huonoja, monet on niit parhaita ratkaisuja, huolimatta siitä, et aina ne sattuu. Aina sattuu ja tapahtuu sanoo ne, joille ei o koskaan sattunu tai tapahtunu, mut kyl mulla on helvetin kipeestä erosta kokemusta.
Jotkut erot on niitä, jois voi vaan ihmetellä, et vasta nytkö ne älys erota. Jotkut erot tulee niille, joilla ruoho aina näyttää vehreämmältä aidan toisella puolella. Eivät vissiin pohjimmiltaan ole parisuhdeihmisiä.
Kaikki erot on omanlaisiaan, eikä ulkopuolelta kattelemalla näe muuta kuin kaatuvat kulissit, jos semmoisia on. Useimmat on silti hirmuisen kipeitä ja sattuvat ainakin johonkin osapuoleen.
Oma eroni on turhan tuore, siit on vasta hiukka vajaat kolme vuotta. Sattuu saatanasti vieläkin, mut hommaa helpottaa hirveesti se, et ex- rouvakultani ratkaisun ymmärrän ja hyväksyn, vaikka en itte siitä tykkääkään.
Ero oli ex- rouvakultani viimeinen kortti pelastaa ittensä ja lapsemme masennustaan viinalla hoitavalta vittumaiselta virkamieheltä. Rohkea nainen ja ihan oikea ratkaisu. Vaikkakin se oli vasta eron jälkeen kun yritin ryypätä itteni hengiltä, mut en joko osannut tai jaksanut.
Lopputulos on se, et ex- rouvakulta on omillaan ja pärjää, lapset voivat hyvin kotonaan ja minä olen yhä hengissä. Ilman eroa näin välttämättä ei olisi.
No jos lapsia ei olis, niin tuskin me oltais koskaan edes erottu. Kyl me toisemme oltais kestetty, mut lasten ei tartte kestää kaikkea.:hug: ei oo sullakaan helppoa ollut!
Me luojan kiitos saadaan asiat sovittua ja mies auttaa alkuun maksamalla kuluja mm.takuuvuokran jne. Ja se onki tärkeintä kun on lapsia mukana
:kiss:Asiamies! Sää oot takas:kiss: mää jo täällä yhtenä päivänä ihmettelin et minne oot kadonnut.
Tommoisia me urosotukset ny vaan ollaan.Voihan miehenpuolikas. Silläkin on tainnu olla rankka viikko, ja herra-minä-selvitän-ja-suren-asiat-itsekseni purkaa pahan olonsa kiukuttelemalla mulle.
Mää hakkasin aikanaan nyrkeillä seinää, mut sit kun oli kädet niin turvonnu ettei saanu sormia koukkuun niin tausin lopettaa.Tommoisia me urosotukset ny vaan ollaan.
Ei tietty sais purkaa omaa pahaoloaan kehenkään toiseen. Mä aikanaan purin omaa pahaoloani heittämällä väärällä hetkellä soineen kännykän hirsiseinään. 8" hirsiseinä - Nokia 8210 1 - 0. Tarpeeks lujaa kun heittää. Vieläkin vituttaa, koska ton kännykän kans mä tulin toimeen. Sijaiskärsijä.
Kaksplussalle anonyymisti........................................................kelleppä muulle sitä vois kiukutella kuin kaikista lähimmälle?