The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Häviskö suomi? eipä oo mikään yllätys,kuka edes luuli et suomi voittas? mutta ihan sama mulle mut harmi jos veikkasitte ja ette saanut killinkiäkään:|
Sitä kutsutaan kannattamiseksi. Sitä tekee ihmiset joita asia kiinnostaa.

Eikä minusta ole ollenkaan hullua ajatella Suomen pärjäävän. Ei ole perinteisesti kauhean huonosti mennyt Suomella viimeisissä 4 olympialaisissa.
 
Sellasta se parisuhde on, pitäs ymmärtää niinäkin hetkinä kun toisella on vaikeeta. Ei miehet välttämättä halua puhua vaikeista asioista, ainakaan jos niitä ei voi mitenkään parantaa sillä puheella.

Ja jos nainen saa äksyillä kun vituttaa joku asia, niin en käsitä miten ei mies voisi myös.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
Sellasta se parisuhde on, pitäs ymmärtää niinäkin hetkinä kun toisella on vaikeeta. Ei miehet välttämättä halua puhua vaikeista asioista, ainakaan jos niitä ei voi mitenkään parantaa sillä puheella.

Ja jos nainen saa äksyillä kun vituttaa joku asia, niin en käsitä miten ei mies voisi myös.
Ei mulla oo kyllä tapana purkaa kiukkua syyttömään osapuoleen. Tietty jos on aihetta kiukutella niin sitten kiukuttelen, mutta kyllä mä aina pyydän anteeksi. Jopa sillon kun kiukuttelen aiheesta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä