Jos kestää sen että lapsi saattaa keskellä yötä alkaa herätä / kiukutella nälkäänsä.Saako jättää lapsen ruuatta ellei se syö ite vaikka todellakin osaa jos vaan viitsii?
Jos kestää sen että lapsi saattaa keskellä yötä alkaa herätä / kiukutella nälkäänsä.Saako jättää lapsen ruuatta ellei se syö ite vaikka todellakin osaa jos vaan viitsii?
Ja antaa ittensä luulla, et puoliso ei hoksaa, koska tuo on ollu jo kuus tuntia nukkumassa... miksiköhän...Eli kaupasta muutama halpisronkelo ja nykäsee ne kun lapset on nukkumassa.
Buuuuuuuuuu!!! Kun tekis meli olla ihan sikana humalassa. Siis silleen kun vaan mä osaan olla. Eli nauran yksin koko illan jollekin mitä kukaan minut lukien ei tajua...Eli kaupasta muutama halpisronkelo ja nykäsee ne kun lapset on nukkumassa.
Niin olis.Häpeä!!! Ja mene vaik nurkkaan.
Tempan olis suonu päättävän uransa hattutemppuun olympiafinaalissa. Siis jos maailma olis reilu.
Mä syötän mun viisi veetä kun se on äitin vauva poika :heart:Saako jättää lapsen ruuatta ellei se syö ite vaikka todellakin osaa jos vaan viitsii?
Ensiapukin on ihan hyvä, sit vetää isommin kun on "tilipäivä"Buuuuuuuuuu!!! Kun tekis meli olla ihan sikana humalassa. Siis silleen kun vaan mä osaan olla. Eli nauran yksin koko illan jollekin mitä kukaan minut lukien ei tajua...
Oon viimeksi törpötellyt kesäkuun viimeinen viikonloppu 2013 ja mä oon nyt ihan sika örvellyksen tarpeessa..
Meillä tarjoillaan kyllä iltapalakin vielä tänään.Jos kestää sen että lapsi saattaa keskellä yötä alkaa herätä / kiukutella nälkäänsä.
Ensiapukin on ihan hyvä, sit vetää isommin kun on "tilipäivä" :
Eeeee auta. Se on nyt kehitettävä jotain.. Harrrrrmi ku ei tähän hätään ehi hankkia rikasta miestä enään. On tyytyminen tuohon rakkaaseen.. |O
kassos kello onkin vasta tuon verran ois jo valmis koisimaan mut ei kyl tähä aikaa voi menMeillä tarjoillaan kyllä iltapalakin vielä tänään.
No ei kai se paha oo jos vähä sugar daddyä ettii siin sivussa, kai se mies sen ymmärtää et nyt on vaa pakko saada.Eeeee auta. Se on nyt kehitettävä jotain.. Harrrrrmi ku ei tähän hätään ehi hankkia rikasta miestä enään. On tyytyminen tuohon rakkaaseen.. |O
minä olen sitä mieltä, että ei aina ole pakko viitsiä. Joskus voi syöttääkin, pääsee vähemällä. Vähemmällä lapsen kiukulla ainakin.Saako jättää lapsen ruuatta ellei se syö ite vaikka todellakin osaa jos vaan viitsii?
Tarhassa aina kehuvat miten nätisti osaa syödä ja vasu-keskustelussa oli vielä ainoo alle 3-v joka osas syödä sotkematta, mutta kotona toi on tommosta ihmeen haaveilua.Mä syötän mun viisi veetä kun se on äitin vauva poika :heart:
Kyllä mä yleensä lopuks jeesaan, mutta söis edes puoleen väliin asti itte niin olisin tyytyväinen. Mutta kun ei vaan malta kun äärimmäisen kiehtova ympäröivä maailma aukeaa ihan omanlaisellaan tavalla kun ruokalautanen asetetaan eteen.minä olen sitä mieltä, että ei aina ole pakko viitsiä. Joskus voi syöttääkin, pääsee vähemällä. Vähemmällä lapsen kiukulla ainakin.
Koska kiukkuinen ja nälkäinen lapsi, jonka kiukku kasvaa mitä nälkäisemmäksi tulee on jo haaste omille hermoille. Mä olen joskus syöttänyt vuorolusikallisin toisen ottaa lapsi, toisen annan minä. Ja joskus lapsi on saanut syöttää minua.
Mä olisin kans, mut meillä on tän ruoka-aikahaaveilun lisäks semmonen "en mene nukkumaan"vaihe. Eli siinä vaiheessa kun oon ite menossa maate niin käyn kiskasemassa muksua jalasta ja vedän sen pois sängyn alta ja passitan sänkyyn.kassos kello onkin vasta tuon verran ois jo valmis koisimaan mut ei kyl tähä aikaa voi men
Ihana. Kun mää vähän osaan ni samahan se on laittaa tätä luukkua. Vähän tää on hankalaa mut ei silleen mahottomasti..Asiasta kukkaruukkuun tjsp.
Tää mun pikku pintaremppa ny ei o mikään suuri juttu, kenellekään muulle paitti mulle.
Mä ny oon täs pari vuotta nukkunu laittamatta tikkua ristiin oman viihtyvyyteni eteen. Mut jos meinaan täs asustella vielä epämääräisen ajan, niin kait mä voisin ihan itteni vuoksi tehdä tästä ihmisasumuksen.
Ja joo, osaan. Olen tehny remppoja tyyli- tarvike- ajantaju- resurssi- yms. puuttein kämpissä 1700- luvulta tähän päivään. Tää on hyvin simppeli ja jos kämppä olis tyhjä, niin nokka tuhisis tasan yhden viikonlopun, kun tän betoniluukun pinta- ala on kovin pieni.
Mut mun pitää asua täs samalla ja tarttee suunnitella työkalujen lainaus ja kuljetukset etukäteen, ni se ny jotenkin hankaloittaa hommaa. Mut ei mahdottomasti.
Kuulostaapa tosi tutulta. Syvä huokaus.Mä olisin kans, mut meillä on tän ruoka-aikahaaveilun lisäks semmonen "en mene nukkumaan"vaihe. Eli siinä vaiheessa kun oon ite menossa maate niin käyn kiskasemassa muksua jalasta ja vedän sen pois sängyn alta ja passitan sänkyyn.
Kyllä pienetkin rempat saa aina kodin tuntumaan kivemmalta paikalta asustaa. Kiva ihastella omaa kädenjälkeä vielä pitkään rempan jälkeen.:heart:Asiasta kukkaruukkuun tjsp.
Tää mun pikku pintaremppa ny ei o mikään suuri juttu, kenellekään muulle paitti mulle.
Mä ny oon täs pari vuotta nukkunu laittamatta tikkua ristiin oman viihtyvyyteni eteen. Mut jos meinaan täs asustella vielä epämääräisen ajan, niin kait mä voisin ihan itteni vuoksi tehdä tästä ihmisasumuksen.
Ja joo, osaan. Olen tehny remppoja tyyli- tarvike- ajantaju- resurssi- yms. puuttein kämpissä 1700- luvulta tähän päivään. Tää on hyvin simppeli ja jos kämppä olis tyhjä, niin nokka tuhisis tasan yhden viikonlopun, kun tän betoniluukun pinta- ala on kovin pieni.
Mut mun pitää asua täs samalla ja tarttee suunnitella työkalujen lainaus ja kuljetukset etukäteen, ni se ny jotenkin hankaloittaa hommaa. Mut ei mahdottomasti.
Ihana pikkupallero!:heart:Tarhassa aina kehuvat miten nätisti osaa syödä ja vasu-keskustelussa oli vielä ainoo alle 3-v joka osas syödä sotkematta, mutta kotona toi on tommosta ihmeen haaveilua.
Oo, jännät verhot. Oo, jännä pöytäliina. Oo, jännä pöytä, koputtelen sitä vähän. Rapsuttelen sitä vähän. Silittelen sitä vähän. Oo, onpa jännä lusikka jne jne.
Jaa, mun vauva nukkuu meidän keskellä niin hyvin nukkuu... Taidan vielä armeijaan käydä sen peittelemässä ja voitelemassa leivän...Lauralle onnea! :flower:
Meillä on alkanu toi nukkumaanmeno sujumaan ihan kivasti mutta turhan tuoreessa muistissa on silti se aika jolloin sain tosissaan taistella että sain lapset pehkuihin, olemaan hiljaa ja ehkä jossain vaiheessa nukahtamaankin..
Milloin neitokaista kiinnostaa, niin voin kertoa sikahumalasta jossa vain mä osaan olla. Valehtelen. Osaa muutkin. Mut ei siin o nauramista.Buuuuuuuuuu!!! Kun tekis meli olla ihan sikana humalassa. Siis silleen kun vaan mä osaan olla. Eli nauran yksin ...