The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Rempasta..mie oon jo monta vuotta haaveillu niinkin yksinkertaisesta hommasta kuin olkkarin seinien maalaaminen. Mutta, koska miehelle sillä ei ole niin maailman pienintäkään väliä minkä väriset ne seinät on, en oo saanu yksinkään aikaseks sen vertaa.:ashamed:
Muuta laittoa en oo keksinyt/viitsinyt ees aatella, eikä miul oo muutenkaan minkäänlaista sisustussilmää tms. huonekalujen tai värien suhteen.
 
Minkäkokonen kämppä asimiehellä on? Mun kämpän piti kans olla vaan luukku jossa nukkua etten tähän jää mutta näyttää siltä että tähän jämähin...oon kyllä käynyt kattomassa muitakin mutta kaikki on niin kauheita,tää on ihan luksusta niihin verrattuna ja toisaalta en tiedä haluanko sitten missäpäin edes asua täällä vai jossain muualla.
No, mulla on ruhtinaaalliset 26 m2 vuokrayksiö. Betoniluukku lähiökerrostalossa josta joko pääsen pois tai kuolen tänne.

En aio kuolla tänne, joten laitan tän näyttämään ihmisasumukselta. Koska paikka ei o oma, niin ei koskaan tule näyttämään minulta, mut toi söpönsexynpinkki kalanruotoinen lasikuitutapetti saa nyt vihdoin luvan lähteä.

Täst kämpästä ei tu minua tai mitenkään ööh... äijämäistä, mut tuleepahan edes asuttava tai neutraali.
 
No, mulla on ruhtinaaalliset 26 m2 vuokrayksiö. Betoniluukku lähiökerrostalossa josta joko pääsen pois tai kuolen tänne.

En aio kuolla tänne, joten laitan tän näyttämään ihmisasumukselta. Koska paikka ei o oma, niin ei koskaan tule näyttämään minulta, mut toi söpönsexynpinkki kalanruotoinen lasikuitutapetti saa nyt vihdoin luvan lähteä.

Täst kämpästä ei tu minua tai mitenkään ööh... äijämäistä, mut tuleepahan edes asuttava tai neutraali.
no ei se kovin iso kyllä sit ole mutta onpahan katto pään päällä ja rempalla teet oman näkösen ja siedettävän.Mulla on vähän isompi muttei paljoo.Mutta tää on kyllä siisti ja suht hyväkuntonen ja mä olen koittanut saada tästä uusilla huonekaluilla ja verhoilla ym.selasen et itse tykkää.Kyllä mä tästä pois tahtoisin mutta vaihtoehdot joita katsastanut niin on kyllä aika onnettomat.
 
AiNii!!!

Se muuten oli Sirahvi ko taannoin kertoili haaveilevansa kirjastosta?

Just ny ko suunnittelen rempattia, johon kuuluu myös kirjahyllyjen proppaaminen seiniin, niin uskaltaisko sanoa???

Männäviikolla kävin noukkimassa pois noi Päätalot. Sen lisäksi löytyi Wolfen turhuuksien rovio ja pari muuta, sit Mannin Mefisto, pari Guillouta ja Garpin maailma ja muutama muu. Jokunen hyllymetri tavaraa jo ennen kuin olen ehtiny edes propata hyllyjä seiniin?

Kirjaston kerääminen ei o kauheen vaikeeta.

Itse asiassa pitää säästellä. Jos mä plokkaisin jokaisen mua kiinnostavan kirjan talteen ja hyllyyn, niin mä tarttisin maatilan ja ladon jo ennen juhannusta. Siis ilmaiseksi.
 
kahvikirahvi
Minä haaveilin kirjastosta ja haaveilen edelleen. Vaan ei tähän kämppään mahdu kun hyllyllinen tai kaks. Ja nyt tuli uus pöytä + 6 tuolia tilaa viemään, vanha pöytä pitäis purkaa vaatehuoneeseen piiloon. Mut noita penkkejä en saa mihinkään, ja niiden istuinosat on verhoiltavana niin ei niitä voi käyttöönkään vielä ottaa. Äh.
 
No, mulla on ruhtinaaalliset 26 m2 vuokrayksiö. Betoniluukku lähiökerrostalossa josta joko pääsen pois tai kuolen tänne.

En aio kuolla tänne, joten laitan tän näyttämään ihmisasumukselta. Koska paikka ei o oma, niin ei koskaan tule näyttämään minulta, mut toi söpönsexynpinkki kalanruotoinen lasikuitutapetti saa nyt vihdoin luvan lähteä.

Täst kämpästä ei tu minua tai mitenkään ööh... äijämäistä, mut tuleepahan edes asuttava tai neutraali.
:D


No kyllähän sitä nyt jo kuoseilla, kalusteilla ja seinän väreillä voip saaha äijjämäisen lukin, melkeimpä puolilmatteeks.:D

kuten mä aina kaupittelen uutta ideaani just perfectolla hetkellä
 
Minä haaveilin kirjastosta ja haaveilen edelleen. Vaan ei tähän kämppään mahdu kun hyllyllinen tai kaks. Ja nyt tuli uus pöytä + 6 tuolia tilaa viemään, vanha pöytä pitäis purkaa vaatehuoneeseen piiloon. Mut noita penkkejä en saa mihinkään, ja niiden istuinosat on verhoiltavana niin ei niitä voi käyttöönkään vielä ottaa. Äh.
Korkeutta sitten vaan hyväkskäyttäen. Mikä se sellainen kirjasto on missä ei tikkaita pitkin lähetä hakemaan niitä erikoispainoksia.:xmas:
 
No, mulla on ruhtinaaalliset 26 m2 vuokrayksiö. Betoniluukku lähiökerrostalossa josta joko pääsen pois tai kuolen tänne.

En aio kuolla tänne, joten laitan tän näyttämään ihmisasumukselta. Koska paikka ei o oma, niin ei koskaan tule näyttämään minulta, mut toi söpönsexynpinkki kalanruotoinen lasikuitutapetti saa nyt vihdoin luvan lähteä.

Täst kämpästä ei tu minua tai mitenkään ööh... äijämäistä, mut tuleepahan edes asuttava tai neutraali.
Seinät mustaksi niin ei näy remonttien jäljet kun kantaa auton osia sisälle rassattavaksi, kaasuttimen liottamisesta bensassa pakoputken hiekkapuhallukseen.

Unohtamatta öljyjen lotrausta jne normaalia.
 
:D


No kyllähän sitä nyt jo kuoseilla, kalusteilla ja seinän väreillä voip saaha äijjämäisen lukin, melkeimpä puolilmatteeks.:D

kuten mä aina kaupittelen uutta ideaani just perfectolla hetkellä
No, mä täs luulen tietäväni mikä mua pikkurahalla vois miellyttää.

Jos olis oma, niin tekisin kuin ittelleni. Ny vaan teen mahdollisimman vähin vahingoin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä