Huaament.huomenta :flower:
kuopus vieläkin kipeänä joten lupaavasti alkanut hoitsun ura jatkuu
Onko sulla asiaankuuluva söötti hoitsuasu?
Huaament.huomenta :flower:
kuopus vieläkin kipeänä joten lupaavasti alkanut hoitsun ura jatkuu
Aamurommi kuulostaa aika ankaraltaAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29557318:Huomenta. Aamupalaks kuumaa rommia ja kahvetta. Olotila erittäin hyvä jo
Huaament.
Onko sulla asiaankuuluva söötti hoitsuasu?
UuUUuuon tietysti, pepusta piukka musta fliitspuku rintakarvavetskari sopivasti auki ja villasukat
ei ole normaaliaAamua. Minä juon nyt teetä, vien pp.n tarhaan ja lähes sitte tk.seen jonottamaan. Ei ole helpottanu oo.
Onko muuten ihan normaalia että kaulan sivuilla, suunnilleen korvien alapuolella on kipeät ja erittäin kosketusherkät kohdat?
samalla tässä menis kaksikin :lääh:Mulle kelpais hoitsu hoitamaan mua.
Jaahas. Tässä kaiken kansan kuullen mut leimattiin sitten epänormaaliksi.ei ole normaalia
älä välitä, ei me muutkaan ihan normaaleja ollaJaahas. Tässä kaiken kansan kuullen mut leimattiin sitten epänormaaliksi.
Sais ny sieltä tk.sta jonkun edes puhelimen päähän ajanvarausta varten ettei tarttis mennä vuoronumeron kaa jonottamaan, siel on kuitenki jättimäinen lauma mummoja tähän aikaan :|Sulla on kirahvi imusolmukkeet turvonneet tai jotku sellaiset -> tulehdusta ja varmasti saat lääkettä vaivoihisi.
Täällä on sillain että terveyskeskuksen puhelin on aina ruuhkautunut, jos haluaa soittamalla ajan, niin yleiseen terveyskeskusvaihteeseen täytyy soittaa ja ajan saattaa saada toisella puolella kaupunkia sijatsevaan tk.hon. Tai sitten menee kiltisti omaan tk.seen ja ottaa vuoronumeron ja odottaa niin kauan että sisälle pääsee. Siinä taitaa vissiin täytyä myös ilmottautua vastaanottotiskille ja kertoa mikä vaivaa ennen kun pääsee jonottamaan.. Muistaakseni.Miten se teidän jonotus toimii? Täällä ei kannata mennä jos ei oo oven rivassa roikkumassa ennen avaamisaikaa. Ajanvarauksesta jätetään soittopyyntö ja ajan saa hyvässä lykyssä parin viikon päähän.
Mä menin eilen 12.00 jälkeen päivystävälle hoitajalle. Ei tarvinut kauan odottaa.No voi jeesus. Ellei nyt yhdeksään mennessä kukaan vastaa tk.ssa niin ei varmaan auta ko mennä jonottamaan. Mikä ei huvittais yhtään.
nuita löytyy *tarjoaa*Nyt kun sais kahvia, leipää ja jotakin lääkettä.
Pitäisköhän meän alkaa hoitamaan näitä asioita josko alkais hommat sujua.terveyskeskusten homma on kyllä menny aivan ala-arvoseks, joku soteuudistus tähän maahan tarvittas ja pian
selvää on että kunnat sitä ei osaa hoitaa
Kiitos, muna maistuu myös.nuita löytyy *tarjoaa*
miten olis muna?
Meiltäki löytyyNyt kun sais kahvia, leipää ja jotakin lääkettä.
paistetaanko vai keitetäänkö?Kiitos, muna maistuu myös.