The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun aseptinen omatunto kyllä vähän kolkuttelee jos oon kipeä niin veisin lapsen hoitoon pöpöjä levittelemään. Mutta... Oon kyllä laittanut terveen lapsen koulun ihan surutta jos pienempi on kipeä.. Eli olen sellainen paheksuja joka tekee paheksumaansa asiaa itsekkin. :vampire: itse en ole koskaan kipee. Varmaan kun on sairaalassa/Tk:ssa töissä niin on saanut immuniteetin about kaikelle :LOL:
Viddu, samanlainen duunipaikka eikä mulla ole immuniteettiä. :snotty:
 
Lien, kiitti. On kyllä aika kurja olo.
Nukkumalla, lukemalla, kahtomalla telkkaria ?
Tartuukohan flunssa palstan kautta :D

Toivottavasti Kahvikirahvi parantuu pian.
Kiitti halista.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LIEN
kahvikirahvi
Varmaan ruutis ollut oireettomana kantajana. Ei kai nyt voi niin huonosti olla asiat, että jälkikasvukin alkais tänne päätyä : /
No mut ruutiksen jälkeläiset on varmasti kivoja jos on yhtään isäänsä tullu :heart:

Hitto muuten että tykkään yhdestä Tampereen apteekista, siellä on kyltteihin käännetty tekstit tampereen murteelle :D Ovissa lukee "verä" ja "tönää", lasten lääkyhyllyn kohalla lukee "mukulat", astmalääkkeissä oli joku "hengenahristukseen" tms, muita en ehtiny lukea ku kävin joku kerta. Mutta hauska idea!
 
No mut ruutiksen jälkeläiset on varmasti kivoja jos on yhtään isäänsä tullu :heart:

Hitto muuten että tykkään yhdestä Tampereen apteekista, siellä on kyltteihin käännetty tekstit tampereen murteelle :D Ovissa lukee "verä" ja "tönää", lasten lääkyhyllyn kohalla lukee "mukulat", astmalääkkeissä oli joku "hengenahristukseen" tms, muita en ehtiny lukea ku kävin joku kerta. Mutta hauska idea!
Silläpä niitä haluaiski palstakauhistukselta varjella :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä