No mutta ei ole ainakaan tylsää. :xmas:Juupa juu. Mä taidan ny alkaa valmistautumaan sille tk-reissulle, toivottavasti se täti ei oo siellä enää pelottelemassa.. Heipa!
No mutta ei ole ainakaan tylsää. :xmas:Juupa juu. Mä taidan ny alkaa valmistautumaan sille tk-reissulle, toivottavasti se täti ei oo siellä enää pelottelemassa.. Heipa!
tokkopa, se on vasta eskarissa eikä osaa vielä lukea saati kirjottaaHetkinen... Palstaileekohan ruutiksen poikaki ku se on saanu viiruksen
Syövät kyllä toisensa kun ovat tarpeeks nälissään, no worries.Örp. Kevyt kerta-annos kaaligratiinia mahassa. Pitäsköhän nuille koirillekin antaa jtn evästä.
jaa-a, kummastokohan hän ite enempi tykkäisJaahas, tää ja huominen päivä saikkua sekä särkylääkettä. Millekäs sitä alkais huomenna? Vienkö pp.n tarhaan vai ollaanko kotosalla? Onko ideoita?
Ai kamala Mut entä jos ne liittoutuu ja syö mut?? *menee ruokkimaan*Syövät kyllä toisensa kun ovat tarpeeks nälissään, no worries.
tuu kyläänJaahas, tää ja huominen päivä saikkua sekä särkylääkettä. Millekäs sitä alkais huomenna? Vienkö pp.n tarhaan vai ollaanko kotosalla? Onko ideoita?
Varmaan olla tarhassa kun hengata kotona sisällä mun kanssa, mutta mulle tulee morkkis kuitenkin kun en nyt kuitenkaan kuolemansairas oo.. :|jaa-a, kummastokohan hän ite enempi tykkäis
Ei mulla taida olla varaa nyt matkustaa :|tuu kylään
palstailet tietenkin :xmas:
Telkeet ne tietty johonkin, höpsö.Ai kamala Mut entä jos ne liittoutuu ja syö mut?? *menee ruokkimaan*
Eikä pipinä kannata. Tartutetaan vaan toisiimme pöpöjä.Ei mulla taida olla varaa nyt matkustaa :|
Miespuolinen ei ehkä oikein ilahtuis palattuaan.Telkeet ne tietty johonkin, höpsö.
"You did what??"Miespuolinen ei ehkä oikein ilahtuis palattuaan.
"Where are the dogs, then?"
"Oh, I shut in the spare bedroom, and one ate the other."
Hyi sirahvi"You did what??"
"But honey, i just tried to help it to lose some weight."
Toivottavasti se oli vaan hyvä vitsi etkä naura mun kamalalle kieliopilleni :snotty:Hyi sirahvi
älä lähetä MMS:iä vaan korvaa ne säpolla tai WhatsApp-viesteilläSiis mikä idea on "äly"puhelimessa jossa multimediaviestien lähettäminen tai vastaanottaminen ei onnistu ilman nettiyhteyttä? Ja wifi-yhteys ei kelpaa, pitää olla mobiilidata päällä. Onpa fiksua.. Perhana, kuvittelin että älykännykkä helpottais elämää, en tajunnu että pitää olla joku saatanan Einstein että osaa käyttää sitä
Ei sun kieliopissa oo vikaa, multa sensijaan unohtu kokonainen sana...Toivottavasti se oli vaan hyvä vitsi etkä naura mun kamalalle kieliopilleni :snotty:
Mulla kans plaah. Koirat vetäs hutut naamaan ja kävi pötköttään. Yksin oon vailla seuraa :'(plaah..