kahvikirahvi
Jokohan sitä menis kohta nukkumaan? Oon syöny iltapalaks puoli pussillista fanipaloja.
Pistän paremmaksi puolella litraa jäätelöä..Jokohan sitä menis kohta nukkumaan? Oon syöny iltapalaks puoli pussillista fanipaloja.
Juu, eli koitetaan pysyä kymmenen sekuntia satulassa...no katoppa ko lykit takaa niinkuin mp tossa niin tuumit että "äiree, sun siskolla on muuten kireempi ku sulla"
siitä se roreo sitte alkaa
ootko onnistunu?Juu, eli koitetaan pysyä kymmenen sekuntia satulassa...
:ashamed:ootko onnistunu?
minä en :ashamed:
en itse asiassa ole päässyt juuri alkua pidemmälle:ashamed:
Korvaat sanan sisko sanoin työpaikan mirkku..en itse asiassa ole päässyt juuri alkua pidemmälle
vaimolla ei ole siskoa
Sama vika täällä.en itse asiassa ole päässyt juuri alkua pidemmälle
vaimolla ei ole siskoa
ei se uskois, se tuntee kaikki mun naispuoliset työkaveritKorvaat sanan sisko sanoin työpaikan mirkku..
Naapurin Tiina??ei se uskois, se tuntee kaikki mun naispuoliset työkaverit
no sillä vois koittaaNaapurin Tiina??
Mitäs sulle ?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29556736::wave:
Arkiviikko pyörähtänyt taas käyntiin. Olikin ihan hyvä päivä. Sain paljon hommia tehtyä. Aamupuurosta löytyi aamulla joku ylimääräinen ötökkä . Mitäs siulle?Mitäs sulle ?
toi ei tepsis kun se tietää että tykkään isoista pepuistaTosi kurjaa jos ei pääse kokeilemaan rodeota kotonaan : / ainahan voi yrittää sanomalla vaikka et " tästä kulmasta katsottuna, rouvalla on tainnut vähän perse levitä"...
Rinsessa :kiss:.Iltaa.
No, ei alkanut sullakaan päivä hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29556754:Arkiviikko pyörähtänyt taas käyntiin. Olikin ihan hyvä päivä. Sain paljon hommia tehtyä. Aamupuurosta löytyi aamulla joku ylimääräinen ötökkä . Mitäs siulle?
Et oo ainoa.toi ei tepsis kun se tietää että tykkään isoista pepuista
Henkäsin vaan syvään ja päätin, ettei tämä pilaa mun aamua. Työnsin yllärin syrjään ja vetelin puurot nassuun .No, ei alkanut sullakaan päivä hyvin.
Arkea, arkea tännekin ja oli semmonen työpäivä, että huhhuh... Ja huomenna samaa rataa, kalenteri päivälle täynnä kaikenmoista ja varmaan taas sillä ketjureaktiolla, että joka paikasta myöhässä. Aamusta pitäis olla 9-10 kahessa paikassa yhtäaikaa, mutta ei taida onnistua - mutta ei pidä valittaa, yrittäjälle työt ei koskaan ole itsestäänselvyys.