Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29556799:Henkäsin vaan syvään ja päätin, ettei tämä pilaa mun aamua. Työnsin yllärin syrjään ja vetelin puurot nassuun .
Kyllä perseessä muotoa pitää ollaJeah, ainakin kahden palstaukkelin kiinnostus voitettu! Jotain hyötyä se on tästäkin laardiperseestä
Jeah, ainakin kahden palstaukkelin kiinnostus voitettu! Jotain hyötyä se on tästäkin laardiperseestä
Pitäisi vissiin tutkia tuo Eloveena paketti tarkemmin josko sieltä lisää löytyy kavereita .
GN :heart:Meikäläinen taitaa heittää koneen pois ja hautautua peiton alle. Saas nähä pääseekö huomenna kouluun vai terveyskeskuksessa poikkeamaan.
Mutta HY kaikille! :kiss:
:x kurkkaa ajoissa, meillä oli kesällä kotona paljon elämää. Oli sitten jokaisessa hiutale ja riisipussissa ja jauhoissa. Ensimmäiset elämän näyt kun aikoinaan kanssa vaan nakkailin pois puuron seasta ja lapsille sanoin, että ne on varmaan niitä akanoita:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29556858:Pitäisi vissiin tutkia tuo Eloveena paketti tarkemmin josko sieltä lisää löytyy kavereita .
:x taidan kurkata samantien.:x kurkkaa ajoissa, meillä oli kesällä kotona paljon elämää. Oli sitten jokaisessa hiutale ja riisipussissa ja jauhoissa. Ensimmäiset elämän näyt kun aikoinaan kanssa vaan nakkailin pois puuron seasta ja lapsille sanoin, että ne on varmaan niitä akanoita:ashamed:
tosta saat plussaa ja miinusta, varmaan arvaatki mistä ne tuleeJa tää hilaa ison peppunsa partsille. En oo siellä pariin päivään käynyt.
Joo, pahaa oli.. en polttanut kokonaan. :xtosta saat plussaa ja miinusta, varmaan arvaatki mistä ne tulee
on se pahaa, heitä poisJoo, pahaa oli.. en polttanut kokonaan. :x
on se pahaa, heitä pois
Avioseksi?Pahaa se on, mutta "pakollista"...
hmph.opcorn:Avioseksi?
Öitä! :kiss:Mä meen kans nukkuu. öitä :kiss:
Tiskaa vaanJokos iltavuoro nukahti kaikkinensa? Mun pitäis alkaa tiskaamaan, mutta mutta.