sulla on joku taka ajatus tuon patjan kanssaTaidan muuttua karatekirahviksi, potkasen sun tikkaat kumoon mut siinä on patja alla sit ettei satu.
sulla on joku taka ajatus tuon patjan kanssaTaidan muuttua karatekirahviksi, potkasen sun tikkaat kumoon mut siinä on patja alla sit ettei satu.
Olisko nukkumassamissäs se ketjun seriffi nyt on ?!
Mää olin, ja kannatti olla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27780571:Ja mää en ollu paikalla :'(
Joo ei kuvia ettei lähe ketjumissäs se ketjun seriffi nyt on ?!
Sangrian vaon oon nähy, mutten hipstereitäMää olin, ja kannatti olla :xmas:
Itse asiassa ei ollut, mutta nyt kun sanoit niin.... kiitti vinkistä!sulla on joku taka ajatus tuon patjan kanssa
mul myö tyhjää aina muuteski.. mut ei kai se haittaa?! vihdoin oon löytäny omanlaisteni joukkoon?Se musta aukko imas ketjun suvaitsevaisen asenteen, nyt on kuulemma kuvaki kielletty
Ei mun ilta suju mitenkään, yhen sihijuoman otin ja pää lyö ihan tyhjää vaan. Entäs sulla? Rekkaudu hei niin saat noi hymiöt näkyviin. Ne muutan näkyy viestejä lainaamallakin
:ashamed:Mää olin, ja kannatti olla :xmas:
Mistä vaosta puhutAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27780602:Sangrian vaon oon nähy, mutten hipstereitä
ArvaappaMistä vaosta puhut
huih.. millon mäkin nään? *oon kiltti*:ashamed:
Sitähän sää kysyit.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27780609:Haittaakse?
seriffi on poissa niin rosmot rupee riekkumaan.Olisko nukkumassa
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1385009-jatka-lahti-kauppaan-palsta-mode-free/seriffi on poissa niin rosmot rupee riekkumaan.
aikas ilkeetä.. etten sanois mut kovasti houkuttelee!sun pitää rekkautuu
Tuo oli niin hyväAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27780637:
tuo katkee kyllä kohta tosta vyötäröstään kun noin keikuttaa
Aika hoikka vyötärö ontuo katkee kyllä kohta tosta vyötäröstään kun noin keikuttaa