The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"mandi"
Se musta aukko imas ketjun suvaitsevaisen asenteen, nyt on kuulemma kuvaki kielletty :rolleyes:
Ei mun ilta suju mitenkään, yhen sihijuoman otin ja pää lyö ihan tyhjää vaan. Entäs sulla? Rekkaudu hei niin saat noi hymiöt näkyviin. Ne muutan näkyy viestejä lainaamallakin :)
mul myö tyhjää aina muuteski.. ;) mut ei kai se haittaa?! vihdoin oon löytäny omanlaisteni joukkoon?
 
Sangria
[QUOTE="mandi";27780644]aikas ilkeetä.. etten sanois :D mut kovasti houkuttelee!

mut AH, pakko sanoa. ootte ihania,ainaski näin kolmen punkkulasillisen jälkeen. :p[/QUOTE]

Ei uskalla tähä laittaa enää mitää :D en oo ilkee vaan kiltti tyttö :saint: :kiss: oon samaa mieltä, te ootte ihania :p
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
[QUOTE="mandi";27780644]aikas ilkeetä.. etten sanois :D mut kovasti houkuttelee!

mut AH, pakko sanoa. ootte ihania,ainaski näin kolmen punkkulasillisen jälkeen. :p[/QUOTE]

Jatka juomista vaan :D Mikäs sua estää rekkautumasta? Tinkuki sai perskärpäsen heti ketjuun liityttyään kun joku toinen harmaa samalla nikillä sekoilemaan, niin se tinkukin sitten päätti rekkautua :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä