kahvikirahvi
Onneksi mun suu on niin korkealla ettei sitä helposti tukitakaan lälläslää!nyt kirahvi suu soukemmalle:stick:
Onneksi mun suu on niin korkealla ettei sitä helposti tukitakaan lälläslää!nyt kirahvi suu soukemmalle:stick:
No joo, tosi nopea.Mä oon ollu nopee.
Olin vanhassa ketjussaNo joo, tosi nopea.
Mitään nähnyt jos jotain näytit.
mulla on keittiöjakkaraOnneksi mun suu on niin korkealla ettei sitä helposti tukitakaan lälläslää!
Tulin sinne liian myöhäänOlin vanhassa ketjussa
Ota mieluummin tikapuutmulla on keittiöjakkara
Jaa :xmas:Mä vilautin vähän aikaa sit hipstereitä
Ja mää en ollu paikalla :'(Mä vilautin vähän aikaa sit hipstereitä
ei mulla sellasii ole *lähtee lainamaan*Ota mieluummin tikapuut
ou nou, mä missasin :'( mitäs ny..vilautatko uudelleen vai?Mä vilautin vähän aikaa sit hipstereitä
Se oli vaa sellainen pikavilautus. muitte vuoro nyt voi kyl olla et lähtee ketju..Jaa :xmas:
Taidan muuttua karatekirahviksi, potkasen sun tikkaat kumoon mut siinä on patja alla sit ettei satu.ei mulla sellasii ole *lähtee lainamaan*
Ota tarpeeksi pitkätei mulla sellasii ole *lähtee lainamaan*
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27780571:Ja mää en ollu paikalla :'(
lähtee kuitenki jossain välis nii vilauta vähä..Se oli vaa sellainen pikavilautus. muitte vuoro nyt voi kyl olla et lähtee ketju..
missäs se ketjun seriffi nyt on ?!Se oli vaa sellainen pikavilautus. muitte vuoro nyt voi kyl olla et lähtee ketju..
Ei ei ei. Ketju ei saa lähteä.Se oli vaa sellainen pikavilautus. muitte vuoro nyt voi kyl olla et lähtee ketju..
Meitä on sitten kaksiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27780571:Ja mää en ollu paikalla :'(
:heart: en tiedä oonko koskaan nauranut yhtä paljon kuin muovikulholle.Hyvä otsikko tuolla "isolla puolella" mitä ...ttua
jukka, muovikulho