Jos niitäkin väsyttää : /Missä ruutis on ja minne se PK karkas:attn:
Kepukkakin vaan nukkuu :OMissä ruutis on ja minne se PK karkas:attn:
Johan innostuit vilautteleen
ei se haittaa mut mä rekisteröidyin viuh!=)Ei uskalla tähä laittaa enää mitää en oo ilkee vaan kiltti tyttö :saint: :kiss: oon samaa mieltä, te ootte ihania
Nii vaikka vilauttelusta koko ilta puhuttu :OKepukkakin vaan nukkuu :O
Juuh =)Johan innostuit vilautteleen
Wau! Hienoo sähän nopee olit!ei se haittaa mut mä rekisteröidyin viuh!=)
Kuitenkin herää joskus 03-04 aikaanKepukkakin vaan nukkuu :O
Se tarttis jonkun kuudennen aistin millä se huomais mitä täällä puhutaan.Nii vaikka vilauttelusta koko ilta puhuttu :O
tinku täällä yrittää pomotella, hyssst nainen
Pitäähän mulle olla täällä nuorta lihaa... mitä katella :ashamed:
Minä kyllä tiiän mikä sitä ruutista väsyttää...Jos niitäkin väsyttää : /
Onhan täällä käpäläkin :wave:ketä ei väsytä!? käpälä pystyyn! *täällä on ainaki, vähän niinku ala-asteella!* :vampire:
Paitti et ei mul ku oon vanha te nuoret voitte tai siis niin...ööööö...kohta saan bannin varmaanSe tarttis jonkun kuudennen aistin millä se huomais mitä täällä puhutaan.
Mut hei, meillähän on kepsiksen suostumus vilautteluun sivulla 306!
Kerro meillekin! Ethän ole väsyttäny sitä ihan puhkiMinä kyllä tiiän mikä sitä ruutista väsyttää...
:wave: levottomat jalat ja kädet ja ja.... nih! :xmas:ketä ei väsytä!? käpälä pystyyn! *täällä on ainaki, vähän niinku ala-asteella!* :vampire:
No sovitaan et alle 100-vuotiaat on nuoriaPaitti et ei mul ku oon vanha te nuoret voitte tai siis niin...ööööö...kohta saan bannin varmaan
Sama juttu.Paitti et ei mul ku oon vanha te nuoret voitte tai siis niin...ööööö...kohta saan bannin varmaan
Tottakai, ainahan tääl on siistiäEi vaan, minä lähden nukkuun :wave:
Öitä muruset :kiss: ja pitäkää ketju siistinä :xmas:
Sit mäkin just ja just voisinNo sovitaan et alle 100-vuotiaat on nuoria
:wave: levottomat jalat ja kädet ja ja.... nih! :xmas:
Noi muut tyttäret on meitä nuorempiaSama juttu.