Sangria
Kaks tuntii treeniä takana..uh..kunhan motivaatio pysyis nii ois kesällä biksu kunnossa..
tiesinhän minä
varos ny mitä suustas päästelet,kepsis suutahtaapi pian again
oli pakko muokata...
pöh, taidat olla joKaks tuntii treeniä takana..uh..kunhan motivaatio pysyis nii ois kesällä biksu kunnossa..
en menis takuuseeneikö tuo nyt tämänvertasen sietäne
En ihan, kiinteytystä ni sit hyväpöh, taidat olla jo
Höö, onko meil liian tuhmat pelitVai tämmöstä peliä täällä...
Pah... mä lähen saunaan sitte.
Sinä se et osaa päästää nyt vaan irti aiheesta.tiesinhän minä
varos nyt mitä suustas päästelet ,kepsis suutahtaapi vielä,again
oli pakko muokata...
mitä sitten vihjailet siellä....Sinä se et osaa päästää nyt vaan irti aiheesta.
Enkä puhunut teitin kuhertelusta.
Häh? Miksi ihmiset on tänään ihan ihme tuulella.mitä sitten vihjailet siellä....
En minä kyllä ole huomannut, en kyllä ole osannut kytätäkkään kyllä.Mitenhän oppis olemaan syömättä liikaa..? Liian vaikeeta miulle..
Niin et terkkuja ruokakaupasta, selvisin ilman herkkuja
No jaa, taasko ootte pervoillu tääl..tuhmat ketjulaiset.*soo-soo-hymppä*:xmas:
Oliko siellä leipää?=)
Terveisiä rajantakaa.
No ainahan ne pervoilee, tuun vaan välil heiluttelee sormea tänne ihan varmuuden vuoksiEn minä kyllä ole huomannut, en kyllä ole osannut kytätäkkään kyllä.
mä kans selvisin kunnialla kaupasta, mitään herkkua en ostanut. Hyvä me! mul oli kyl ihan törkeesti kaikkee ostettavaa ja neljä muksua mukana ni ei siin kerenny mitään herkkui ees miettiiMitenhän oppis olemaan syömättä liikaa..? Liian vaikeeta miulle..
Niin et terkkuja ruokakaupasta, selvisin ilman herkkuja
No jaa, taasko ootte pervoillu tääl..tuhmat ketjulaiset.*soo-soo-hymppä*:xmas:
niin sitä vaan et miksi sinä kaadat tätä soppaa jatkuvasti minun niskoille,tangoon tarvitaan kaksi ja joskus menee humpan puolelle mutta sinä oot kokoajan tyrkänny tätä asiaa minun niskoille,vihjailemalla. Jos mainittenkin yhen väärän sanan jossain tai ilmaisen jotenkin muuten niin se on heti että kaikki on minun syytä nämä paneksumiset ym. Mitä sitten rupeet keuhkoon siellä jostain jos et ole minua(meitä) tarkoittanut kun kuitenkin samaan syssyyn annat niin ymmärtää.Häh? Miksi ihmiset on tänään ihan ihme tuulella.
On niitä parempiakin autoja millä ajellaTein äsken radikaalin ratkaisun - myin Volvoni.
Onneksi meni sentään äidille, että pysyy perhepiirissä, jos vaikka joskus saan ostettua sen takaisin.
Sepä...Taasko tää menee tämmöseks..: /
Selvennykseksi kun et nyt sitten ymmärtänyt.niin sitä vaan et miksi sinä kaadat tätä soppaa jatkuvasti minun niskoille,tangoon tarvitaan kaksi ja joskus menee humpan puolelle mutta sinä oot kokoajan tyrkänny tätä asiaa minun niskoille,vihjailemalla. Jos mainittenkin yhen väärän sanan jossain tai ilmaisen jotenkin muuten niin se on heti että kaikki on minun syytä nämä paneksumiset ym. Mitä sitten rupeet keuhkoon siellä jostain jos et ole minua(meitä) tarkoittanut kun kuitenkin samaan syssyyn annat niin ymmärtää.
Minä en taho riidellä sinun tai kenenkään kanssa täällä mutta ottaa päähän tuollainen .
Ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27766873:On niitä parempiakin autoja millä ajella
En ollu sitä hakemassa.Oliko siellä leipää?