no WT on vissiin palstavastine, mutta minen suostu käyttään lainasanoja mille ei oikeasti ole suomalaista vastinettaTää oliki uutta..junttinainen...sellaseksi ei ole koskaan haukuttu
no WT on vissiin palstavastine, mutta minen suostu käyttään lainasanoja mille ei oikeasti ole suomalaista vastinettaTää oliki uutta..junttinainen...sellaseksi ei ole koskaan haukuttu
: /:hug: mikä fiilis?
Ja minä en oo kyllä mikään WT enkä kyllä junttinainenkaan...ettäs tiiät:stick:no WT on vissiin palstavastine, mutta minen suostu käyttään lainasanoja mille ei oikeasti ole suomalaista vastinetta
no se juntti oli niinkös junttura enemmänkin. ei ole sama asia mutta löytyy samaa molemmissaJa minä en oo kyllä mikään WT enkä kyllä junttinainenkaan...ettäs tiiät:stick:
Mää voin kyllä joskus olla myöskin juntti sekä junttura,kutsutaanhan mua tietyssä kaveriporukassa kalkkunaksikinno se juntti oli niinkös junttura enemmänkin. ei ole sama asia mutta löytyy samaa molemmissa
mulla kuuluu takaraivossa sellanen "kluk kluk kluk" ääni kun joku mainitsee kalkkunanAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27767346:Mää voin kyllä joskus olla myöskin juntti sekä junttura,kutsutaanhan mua tietyssä kaveriporukassa kalkkunaksikin
Kai mää sitte kalkatan koko ajan vai pitäskö sanoa sun sanoin kluklutanmulla kuuluu takaraivossa sellanen "kluk kluk kluk" ääni kun joku mainitsee kalkkunan
somebody called?mulla kuuluu takaraivossa sellanen "kluk kluk kluk" ääni kun joku mainitsee kalkkunan
onpas kaunis kurttusomebody called?
Ahano se juntti oli niinkös junttura enemmänkin. ei ole sama asia mutta löytyy samaa molemmissa
pitääkö tulla sitä ojentaan?: /
Riittääkö vastaukseksi...
Ei.pitääkö tulla sitä ojentaan?
No se onkin hauska kun sen mielipide ei paina minkään vertaa. Jos on viksu, tukee sua.Ei.
Ei me olla keritty juttelee viel kunnolla... Vaikka mielipide tais tulla jo selväks...
No öhöm.. Tällasissa asioissa painaa siinä missä munkin.No se onkin hauska kun sen mielipide ei paina minkään vertaa. Jos on viksu, tukee sua.
Mä söin just suklaata levyn ja nyt mietin mitä sitten... Jos jotain suolasta.. sipsejä taitaa olla kaapissa vielä... :snotty:Hmm..pitäis vissiin iltapalaa vähän katella..uskaltaako mitään syödäkään enää, ku pelkkä ruuan ajattelu nostaa painoa :ashamed:
Me tuhottiin lasten kans pussillinen pekonijuusto naksuja Nyt kyllä tekis mieli grilliltä kebabranskiksiaMä söin just suklaata levyn ja nyt mietin mitä sitten... Jos jotain suolasta.. sipsejä taitaa olla kaapissa vielä... :snotty:
Itse sanoit iltapala ensinEih, taasko te alatte ruoasta/herkuista puhumaan..damn you..:kieh: Arvatkaa kellä alkaa tekemään mieli..?
Tarkotin sillä semmosta pientä ja kevyttä..Itse sanoit iltapala ensin
Mullakaan mahkuja hakee mistään itelle ruokaa,niin pakko ite väsätä Mitäköhän tuo yks tuttu vossikkakuski tuumais jos soittaisin sille ja käskisin sen hakee mulle grilliltä ruokaa Vois tulla kallis mielihaluEih, taasko te alatte ruoasta/herkuista puhumaan..damn you..:kieh: Arvatkaa kellä alkaa tekemään mieli..?