mulla on lonkero hyppysissäniIstuskelen kaakaomuki kädessä ja katselen hyiseen ulkoilmaan. Syksy on tullut.
Syksy on ihanaa aikaa jos ei vain koko ajan vettä sada. Vaatetta vain tarpeeksi päälle niin ei vilu tule. Villasukat ja kynttilät :heart:Istuskelen kaakaomuki kädessä ja katselen hyiseen ulkoilmaan. Syksy on tullut.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039121::O sulla on mun maku
Siulla on tiedossa jotain kivaa siistätkin iltasella kai luvassa
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039132:Ihanaa tarpeeksi päälle niin ei vilu tule. :heart:
Tai lämmin peitto ja hyvää seuraa:kieh:
En oo keksinyt paikkaa johon sais kynttilät ipanalta turvaan :| Muuten olis kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039132:Syksy on ihanaa aikaa jos ei vain koko ajan vettä sada. Vaatetta vain tarpeeksi päälle niin ei vilu tule. Villasukat ja kynttilät :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039165:Siulla on tiedossa jotain kivaa siis
Minä en viitti. Ajattelin tulla toimeen just sillä mitä on. Eiköhän noista aineksista jonkin poikamiespöperön saa aikaiseksi. Kuvaa välttämättä ei kehtaa ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039125:Miun pitäisi myös mennä vielä kipaisemaan
Kattoon koukut ja sinne tuikkukippoja.En oo keksinyt paikkaa johon sais kynttilät ipanalta turvaan :| Muuten olis kivaa.
mä en välitä polttaa kynttilöitä,tuikkuja kyllä. ennen en kisun takia ja nyt en sen takia et pieni kämppä niin se savu jää tänne leijumaan.En oo keksinyt paikkaa johon sais kynttilät ipanalta turvaan :| Muuten olis kivaa.
Pidä hauskaa :kiss:
Ota vaan :kiss:Minä en viitti. Ajattelin tulla toimeen just sillä mitä on. Eiköhän noista aineksista jonkin poikamiespöperön saa aikaiseksi. Kuvaa välttämättä ei kehtaa ottaa.
Just näin. Vanhalla kämpällä oli just kattotuikkuvalaisimia ja seinäkynttilälampetteja lasten ja kissojen ulottumattomissa. Eivätkä olleet ainoastaan koristeena, vaan ennen kylän maakaapelointeja sähkökatkot olivat yleisiä ja pitkäkestoisia, joten niissä oli parempi aina olla kynttilät käyttövalmiina.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039193:Kattoon koukut ja sinne tuikkukippoja.
Miun ei nykyään enää tarvitse lapsen ulottumilla pitää kynttilöitä ja kisukin kiertää kynttilät niin mun lemppareita on nuo Iittalan Kivi tuikkukipot. Miulta löytyykin niitä nykyään neljätoista :ashamed:.Just näin. Vanhalla kämpällä oli just kattotuikkuvalaisimia ja seinäkynttilälampetteja lasten ja kissojen ulottumattomissa. Eivätkä olleet ainoastaan koristeena, vaan ennen kylän maakaapelointeja sähkökatkot olivat yleisiä ja pitkäkestoisia, joten niissä oli parempi aina olla kynttilät käyttövalmiina.
En viitti pilata muiden ruoka- tai juomahaluja.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039205:Ota vaan :kiss:
Olenkin aina arvostanut luovuutta :kiss:En viitti pilata muiden ruoka- tai juomahaluja.
Pikainen vilkaisu kertoo, että jääkaapista löytyy osittaiset makkarasoppa- ainekset, kaapista sit löytyy jokunen pussikeitto ja tummaa spagettia ja leipälaatikossa on ruispuikuloita.
Eli luvassa on ruisleipäkuutioilla ryyditetty pussimakkaraspagettisoppa.
Juu. Tuossa ei telkkaria tartte. Vain valkkaria ja valikoitua seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039228:Miun ei nykyään enää tarvitse lapsen ulottumilla pitää kynttilöitä ja kisukin kiertää kynttilät niin mun lemppareita on nuo Iittalan Kivi tuikkukipot. Miulta löytyykin niitä nykyään neljätoista :ashamed:.
Kaikki eri väreissä. Upea näky kun laittaa niihin kynttilät palamaan.
sopii päivän teemaan,tehdään niistä mitä kaapista löytyy.En viitti pilata muiden ruoka- tai juomahaluja.
Pikainen vilkaisu kertoo, että jääkaapista löytyy osittaiset makkarasoppa- ainekset, kaapista sit löytyy jokunen pussikeitto ja tummaa spagettia ja leipälaatikossa on ruispuikuloita.
Eli luvassa on ruisleipäkuutioilla ryyditetty pussimakkaraspagettisoppa.