kahvikirahvi
Jep. Sikahintasta.On muuten bensa hinnoissaan; tankkasin 10 eurolla ja sain huikeat 6 litraa sillä 95:ta...
Jep. Sikahintasta.On muuten bensa hinnoissaan; tankkasin 10 eurolla ja sain huikeat 6 litraa sillä 95:ta...
ota pikku päikyt?Kauhee väsy. Miten sitä jaksaa valvoa illalla, nytten jo kuolettaa vaik ei oo boolia vielä edes tehty.
Mä en oo mikään heinäkeppi, varmasti kestääuskaltaako ottaa riskiä että sun selkä katkee jos mä killun siellä:xmas:
Eräältä mieheltä. Ei olla nähty pitkään aikaan.ihailijalta?
Seuraavaksi voit viedä mut suihkuun mutta joudut pesee mut. Mä olen väsy eilisen takia.Mä en oo mikään heinäkeppi, varmasti kestää
:heart:Eräältä mieheltä. Ei olla nähty pitkään aikaan.
Palveluksessanne !Seuraavaksi voit viedä mut suihkuun mutta joudut pesee mut. Mä olen väsy eilisen takia.
Bensan hinnasta ja lauantain kunniaksi päähäni pälkähti seuraava:Jep. Sikahintasta.
Ei taida ehtiä, ku pp heräs justiinsa ja menee tovi ennen kun se lähtee mp.n kanssa muualle. Hörpin äsken kahvia ja toivon et se piristäis.ota pikku päikyt?
Et sinä tuosta puhunut mitään. Pitää sanoa jos jotain tahtoo.Kiitos kantajille ja pesijöille! ainoa vaan että ite jouduin sheivaamaan..:kieh:
Olisit sanonut.Kiitos kantajille ja pesijöille! ainoa vaan että ite jouduin sheivaamaan..:kieh:
Jos niitä on dvd-muodossa ylimääräisenä niin ostan kyl pois. Ei näemmä löydy tästä pitäjästä moisiaPitäisköhän mun soittaa exrouvalle ja sanoa, että laittaa sinulle ViiruPesoset postiin. Tuo meikäläisen jälkikasvu kun ei varmaan niistä enää piittaa.
Et sinä tuosta puhunut mitään. Pitää sanoa jos jotain tahtoo.
no mää luulin että sen ois tajunnu...iltamenoa ja silleenOlisit sanonut.
Tarviiko sun ajella usein? Mä ajelen kerran kuussa.no mää luulin että sen ois tajunnu...iltamenoa ja silleen
no joka toinen tai viimestään kolmas päivä,sheivailen terällä en epilaattorilla. pienikin sänki ärsyttää. bikinirajoja en niin usein kun iho ärtyy ja ne näpyt on sitten kamalan rumia,sheivailen bikinirajat ehkä kerran viikkoon...rasittavaa touhua.Tarviiko sun ajella usein? Mä ajelen kerran kuussa.
Minäkin sheivaan. Mulla ei ole epilaattoria.no joka toinen tai viimestään kolmas päivä,sheivailen terällä en epilaattorilla. pienikin sänki ärsyttää. bikinirajoja en niin usein kun iho ärtyy ja ne näpyt on sitten kamalan rumia,sheivailen bikinirajat ehkä kerran viikkoon...rasittavaa touhua.
kasvaako sulla karvat niin hitaasti vai annatko rehottaa? mä en kauaa pysty olee et on pakko ajella.Minäkin sheivaan. Mulla ei ole epilaattoria.
:O sulla on mun makuJa nyt haen jädeä.