Onko luuta huollossa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29038727:
Ei kun tuo on luuta:kieh: Mie vähän tuunasin sitäOnko luuta huollossa?
Hienoa. Noin sen tunnistaa paremmin, että ei käy kuin eilisiltana.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29038751:Ei kun tuo on luuta:kieh: Mie vähän tuunasin sitä
"Pimp My Broomstick" ?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29038751:Ei kun tuo on luuta:kieh: Mie vähän tuunasin sitä
"Pimp My Broomstick" ?
No, nyt ollaan asian ytimessäHienoa. Noin sen tunnistaa paremmin, että ei käy kuin eilisiltana.
Kuulostaa hienolta suunnitelmalta. Karvapalleille terkkuja kun heräävät. Ylisöpö kuva oli taas pikkujätkistä :heart:Mää taidan mennä lukemaan kirjaan ku tääl on kaikki pojat päiväunilla. Josko sit siltä lempiystävältä kyselis et mihin aikaan aloteltais, niin vois käydä hakemassa sen boolimaljan ja ps3 singstaria ja guitar heroa varten
Lopputulos olis suurinpiirtein tuo:Vähän vaan teki mieli avata hana... Mut en kehdannu. Siitä pitäis melkein saada videokuvaa.
Käsivarsilla vai olkapäällä?Kuka kantais mut suihkuun?
Mä voi kantaa sut. Pesenkö selän? :xmas:Kuka kantais mut suihkuun? olis parempi käydä nyt heti eikä vasta sitten kun puhelin pärähtää soimaan,sitten tulee kiire ihan varmasti. Mutta kun ei vaan jaksais.
*kippaa kottikärryillä*Kuka kantais mut suihkuun? olis parempi käydä nyt heti eikä vasta sitten kun puhelin pärähtää soimaan,sitten tulee kiire ihan varmasti. Mutta kun ei vaan jaksais.
Jos otan reppuselkään?hihii jos kaks kantaa ja yks kärrää kottareilla niin pitäs onnistua...mut kuka mut sit pesee:snotty:
uskaltaako ottaa riskiä että sun selkä katkee jos mä killun siellä:xmas:Jos otan reppuselkään?
Voin toki pestä muutkin paikat.hihii jos kaks kantaa ja yks kärrää kottareilla niin pitäs onnistua...mut kuka mut sit pesee:snotty:
muoks: lady lupaskin pestä ainakin selän...
ihailijalta?Mä sain eilen tällaisen. :heart: