Mulle punaviiniä, kiitos .Juu. Tuossa ei telkkaria tartte. Vain valkkaria ja valikoitua seuraa.
Mulle punaviiniä, kiitos .Juu. Tuossa ei telkkaria tartte. Vain valkkaria ja valikoitua seuraa.
Huoh... Lady. Eikös sulla just ollu peppu kipeenä jumpasta? Meinaatko olla kipeenä koko ajan?Hmm.. Sain just tietää että eräs mua hieman nuorempi on kiinnostunut musta. Eiks vois olla 2 miestä? Hieman nuorempi ja hieman vanhempi.
No tietty. Mut telkkari ja valkkari on ikäänkuin runollisemmin sanottu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039245:Mulle punaviiniä, kiitos .
En ajatellut seksiä vaan suhdetta.Huoh... Lady. Eikös sulla just ollu peppu kipeenä jumpasta? Meinaatko olla kipeenä koko ajan?
En itse asiassa tiedä ovatko vielä tallella vai onko jo myyty kirpparilla. En myöskään tiedä milloin menen seuraavan kerran käymään, koska viimeisin käynti oli... no, en sano mitään.
Että älä pidätä hengitystäsi odotellessa.
no ei muutakun tartut härkää sarvestaEn ajatellut seksiä vaan suhdetta.
voi voi,mäkin olen tsihuttanu yhen.Jaahas, nyt lähti pojat. Jokohan sitä vois tsihhauttaa ensimmäisen odotellessa seuraa ja boolia? Kaupastakin vois kyl käydä hakemassa vähän koristeita boolia varten.
Tuskinpa haluavat jakaa mua.no ei muutakun tartut härkää sarvesta
no valitset toisen vaan,tietty.jokaselle sinkulle pitää riittää oma kainalokaveri.Tuskinpa haluavat jakaa mua.
Eikös se niin mene, että ollakseen tyytyväinen nainen tarvitsee neljä eläintä?Tuskinpa haluavat jakaa mua.
Tietysti olen vain yhden kanssa mutta mulle kelpaa useampi. Ja onhan niitä suhteita joissa on useampi puoliso.no valitset toisen vaan,tietty.jokaselle sinkulle pitää riittää oma kainalokaveri.
Mä olen tossa asiassa kyllä ihan samaa mieltä. Jopa poistaisin sanan sinkku.no valitset toisen vaan,tietty.jokaselle sinkulle pitää riittää oma kainalokaveri.
no se tuli automaattisesti mutta tarkoitin tietysti että kaikille jotka ovat yksin ja kaipaavat kainalokaveria:heart:Mä olen tossa asiassa kyllä ihan samaa mieltä. Jopa poistaisin sanan sinkku.
Kiitos, hauskaa iltaa sulle(teille)kin! :kiss: :wave:jaahansa kaiffarit,soitto tuli ja se meinaa sitä että otan laukun olkapäälle ja karvakorvan kainalooni ja lähde jatkamaan matkaa...pitäkäähän ketju pystyssä ja hauskaa iltaa kaikille,erityisesti pitkäkaulalle(ni):kiss:
paipai:wave:
En sentään. Otan aika harvoin ja viinapää on sen mukanen, niin en viitsis millään tehdä kauheen tujua tavaraa. Ajattelin edetä melko nössöllä boolilla johon tulee kaatoryyppyä, pisang ambonia ja freeway lemonia. Mutta en oo vielä menossa minnekään, enkä välttämättä koko iltanakaan koska meidän olis tarkotus juoda kalsarikännit tässä mun tykönä kunhan lempiystävä menoiltaan ehtii.Mukavaa iltaa Tinkuliinille. Älä unohda sitä koiruliinia, vaan käytä unohdustarvikkeina edelleen niitä korviksia, jookos.
Ja mukavata iltaa myös pitkäkaulalle. Toivottavasti et käyttänyt boolissa Pikkukaupunkilaisen reseptiä, sillä nimittäin jää ilta lyhyeksi...