Lady Gardenea
Täällä on toinen kuuma mirri.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039495:Miun mirri käy ihan kuumana
Täällä on toinen kuuma mirri.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039495:Miun mirri käy ihan kuumana
Hetkeäkään en ole epäillytkäänTäällä on toinen kuuma mirri.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039505:Hetkeäkään en ole epäillytkään
Et varmaan arvaa mitä ostin kaupasta
Mä tiedän. Kissanminttua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039516:Et varmaan arvaa mitä ostin kaupasta
Noup. Mirrille uuden lelun .Mä tiedän. Kissanminttua.
Smanlaisen luudan kun tepalla? Vai taikajuomaa lauantai-illan kunniaks?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039516:Et varmaan arvaa mitä ostin kaupasta
Caribbean coktailAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039516:Et varmaan arvaa mitä ostin kaupasta
:kiss: Bingo. Mirrikin sai kyllä lelun .Caribbean coktail
Tepan luuta oli kyllä aika hieno :snotty:.Smanlaisen luudan kun tepalla? Vai taikajuomaa lauantai-illan kunniaks?
Jee :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039553::kiss: Bingo. Mirrikin sai kyllä lelun .
Täytyyhän se pienestä alkaen aloittaa tulevien Kyöpelittärien koulutus. Keppihevosella on turvallista aloittaa harjoittelu. Toisekseen koulutus saadaan naamioitua vanhemmilta. Luulevat vain harmittomaksi leikiksiAi niin. Kyöpelitär on nyt näillä kulmilla nähty, ja hän on tehnyt suuren vaikutuksen.
Olin nimittäin tuossa parvekkeella, kun eräs kaverini toi tytärtään käymään mummonsa luona. Mummo siis asuu tässä meikäläisen rapussa. Tuo nelivuotias tyttö ratsasti pihan poikki ja rapun ovesta sisään keppihevosella.
Tässä asuessani tuo on ensimmäinen keppihevonen jonka olen näillä kulmilla nähnyt, joten asialla täytyy olla jotain tekemistä sen tuunatun luudanvarren kanssa. Liian suuri sattuma ollakseen yhteensattuma.
Mirriä pitää muistaa pitää hyvänä .Jee :kiss:
Niin pitää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039584:Mirriä pitää muistaa pitää hyvänä .
Kukaan ei halua katsella äkäistä mirriä :kieh:Niin pitää.
Iisisti PK, iisisti.... :hug:Nyt tuli kiire perkele... Täytyy uhmata Seatilla valon nopeutta. Ei vaan...
Juu ei halua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039615:Kukaan ei halua katsella äkäistä mirriä :kieh:
Mä kannan puut.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039646:Lämmitämmekö saunan?
Mirri tykkää piilotusleikeistäJuu ei halua.
Ihanaa :kiss: Saanko mie lämmittää saunan? Mie tykkään siitä.Mä kannan puut.
Lämpenee jo, olisko muitakin tulijoita kun team Garmiwa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039646:Lämmitämmekö saunan?
No, mehän tullaankin sit teille .Lämpenee jo, olisko muitakin tulijoita kun team Garmiwa?