Aaaaaw. Ei ihan noin kovaa tarvi juosta.Josko minäkin sit uskaltaisin laittaa oman kuvani. Tuossa riennän poimimaan teille kukkasia:
Aaaaaw. Ei ihan noin kovaa tarvi juosta.Josko minäkin sit uskaltaisin laittaa oman kuvani. Tuossa riennän poimimaan teille kukkasia:
Aiku laitoin vaan naamakuvan? Ei oo kokovartalokuvaa just nyt saapusalla.Ujosteleeko Mytty kun ei koko kuvaa laittanu?
Tottakai kiinnostaa ihkunen :kiss::wave: On pitäny kiirettä, ei oo ehtinyt/jaksanu rauhottua koneelle turisemaan sen enempiä. Kaikki ok kuitenkin, vaikkei se ketään kiinnostakaan
. Sulla on kiva takapiha.Mun kuva.
Totta kai, sehän on Lady Gardenea.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039868:. Sulla on kiva takapiha.
Ladyn puutarhassa voisi kirmaaminen olla kivaaTotta kai, sehän on Lady Gardenea.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039906:Kohta kuulkaa laitetaan sumpit pihisemään ja otetaan palat porkkanakakkua .
Se on semmoista synnin herkkua, että se on kaikki tai ei mitään :ashamed:
Mulla ei ole muuta hyvää kuin se jäde. Ja sekin on melkein syöty jo. :snotty:
Tänään olis eräs halunnut tulla mun puutarhaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039914:Ladyn puutarhassa voisi kirmaaminen olla kivaa
:O etkö antanut juoksennella kukkakedolla?Tänään olis eräs halunnut tulla mun puutarhaan.
Niin ja eilen baarissa joku yritti vongata.
Niin on. Nyt syön loputkin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039924:Se on semmoista synnin herkkua, että se on kaikki tai ei mitään :ashamed:
You read me mind with yer witchy powersAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039914:Ladyn puutarhassa voisi kirmaaminen olla kivaa
Tai vähän kuokalla kuopaista?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039942::O etkö antanut juoksennella kukkakedolla?
Siulla on miun luonto.You read me mind with yer witchy powers
Niin just. Puutarhaa pitää hoitaa |O.Tai vähän kuokalla kuopaista?
En anna kenen tahansa tulla puutarhaan. Ja tämän päiväinen tulee ens viikonloppuna.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039942::O etkö antanut juoksennella kukkakedolla?
Mene edellä, minä tulen perässä. Heinälato ei näy kuvassa, mutta se kai on vaan rajattu kuvan ulkopuolelle.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039914:Ladyn puutarhassa voisi kirmaaminen olla kivaa
Selitys hyväksytty :kiss:. Voisitte ensi viikonloppuna mennä vaikka piknikilleEn anna kenen tahansa tulla puutarhaan. Ja tämän päiväinen tulee ens viikonloppuna.