Mie oon jo menossa... tuu latoon perässä .Mene edellä, minä tulen perässä. Heinälato ei näy kuvassa, mutta se kai on vaan rajattu kuvan ulkopuolelle.
Mie oon jo menossa... tuu latoon perässä .Mene edellä, minä tulen perässä. Heinälato ei näy kuvassa, mutta se kai on vaan rajattu kuvan ulkopuolelle.
Et sitten mukaan pyytänyt meitä :snotty:Huih, no nyt on puhdas olo taas..terveisiä suihkusta
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29039972:Et sitten mukaan pyytänyt meitä :snotty:
No nyt puhut asiaa .:ashamed:
Sori, sovitaan että ens kerralla sit pääsette kaikki mukkaan
Onneksi muuten tuli tehtyä tota sattumasoppaa niin paljon kuin kattilaani mahtuu. On nimittäin hyyyyväääää.
Mulla ei ole muuta hyvää kuin se jäde. Ja sekin on melkein syöty jo. :snotty:
Pitsat ja täytekakut :O. Mie oon tuhon oma :snotty:. Sisään jaksat kantaa sieltä koordinaatti paikasta, mutta jonkin ajan päästä tuskin enää poisOnneksi muuten tuli tehtyä tota sattumasoppaa niin paljon kuin kattilaani mahtuu. On nimittäin hyyyyväääää.
Sapuskanlaittotaitoni yllättävät itsenikin toistuvasti. Exrouvani ei taatusti uskoisi, koska aikanaan hän yleensä hoiti arkisapuskat ja minä sit usein hoidin leipomukset ja pitsat. Tein ihan leipiä ja mulla oli aikanaan ruisleipäänkin hyvä juuri. Ja kymmeniä synttärikakkuja sillä menestyksellä, että kun anoppi täytti oliko ny kuusviis, niin tilasi nimenomaan minulta muutaman lakkatäytekakun.
Mutta nää arkisapuskat. Ei näihin koskaan tullut tottumusta. Mut eipä ole vanhoja rasitteita tai ennakkoluuloja siihen, et mimmoista pitäis tehdä. Melko usein näköjään onnistuu... slurp.
Et ole. Vain minun.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29040005:Mie oon tuhon oma
:kiss: Pitsaa ja lasi-pari punaviiniä . Taidan olla helppo tapaus :snotty:Et ole. Vain minun.
Luuletko, että pois olis tarkoituskaan päästää.
En helpoksi uskoisi. Mutta sitä on pitsaa ja pitsaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29040058::kiss: Pitsaa ja lasi-pari punaviiniä . Taidan olla helppo tapaus :snotty:
Yöt.Mie painun petiin. vätystää öitä :kiss:
:xmas:En helpoksi uskoisi. Mutta sitä on pitsaa ja pitsaa.
:OMeidän saunassa ammuttiin kolmannen maailmansodan ensilaukaukset tovi sitten, savun hälvettyä tarkistamme vahingot ja laskemme mahdolliset kaatuneet
Hyvää yötä mirriseni :kiss:Mie painun petiin. vätystää öitä :kiss:
Ai sielläkin kone vaatii säännöllistä kick- starttia?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29040142:Täälläpäin on ilmeisesti noitiensota käynnissä ja yhteydet meinaa pätkiä :kieh: Piti buutata kone alas muutamaan kertaan |O. Nyt sinne saunaan. Tulkaa perässä .
Se on aika yleistä tässä luolassa, kaks kovaa lyö yhteen niin siinä usein alkaa savukin nousta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29040127:
Uu, lauma naisia suhkussa I'm in! Mihin voi ilmoittautua??:ashamed:
Sori, sovitaan että ens kerralla sit pääsette kaikki mukkaan
No, tämä kapistus joutaisi jo hornantuuttiin :kieh:. On tuolla onneksi jo uudempi versiokin, jotta ei haittaa vaikka tästä luopuisikin.Ai sielläkin kone vaatii säännöllistä kick- starttia?
MistäköhänSe on aika yleistä tässä luolassa, kaks kovaa lyö yhteen niin siinä usein alkaa savukin nousta.
Keneltä lie tuo mininoita oppinsa ottanut...
Mirrinkuvia , kuinka oikeassa oletkaan tiemättäsi. Hyvää yötä Ihkunen :kiss:Miekin meen ettii iltapalasta ja sit nukkuu..joten HY kaikille ja mirrinkuvia
Tänne voi ilmoittautua :wave: Mukavaa iltaa teille .Uu, lauma naisia suhkussa I'm in! Mihin voi ilmoittautua??
Hyvääboolia, nyt pärähtää sing star käyntiin jotta heippa ja hyvää iltaa kaikille!! :wave: :heart:
Ihmissudelta (siis mr. G) selvästi. Minä en myönnä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29040318:Mistäköhän