:hug:Ette arvaa miksi hillun täällä tähän aikaan.
Selkä on kipiä ja uni ei tule.
:hug::hug:
Huomenta!
Kämppä olikin kylmynyt yön aikana, heräsin viiden maissa siihen kun paleli..en sen jälkeen oikeen saanu nukuttua : / Kuuden jälkeen tosin oli jo herätyskin..
kyllä kiitos:hug:
Yritin äsken nukkua kun väsyttää. Ei onnistunut. Keitin kahvia, maistuisko?
Kyllä kiitos:hug:
Yritin äsken nukkua kun väsyttää. Ei onnistunut. Keitin kahvia, maistuisko?
Ei tää muuten haittaa mutta olen kärsinut unihäiriöstä monia vuosia. Ja nyt sen lisäksi on uniapnea. Olen aina väsynyt. Työaika mulla on 7-15. Aamuisin on tosia vaikea nousta ylös. Tuntuu kuin olisin nukkunut vain pari tuntia.Kyllä kiitos
Tuo unenpuute on varmasti kyllä yks riesa, johtuipa mistä vaan..ite jos en saa kunnolla nukuttua niin aamulla oon kuin zombi ja päivä menee vaan ärsyillessä ja haukotellessa. Saatika sitten jos jatkuvaan joutuis valvomaan/nukkumaan huonosti..: /
Onko Muurmanski kahdella vai yhdellä uulla?lämmittävät, selkää oikovat ja motivatzuunia lisäävät :hug:it
pitää vissiin kohta panna taloon lämmöt päälle kun säätiedotuksessakin sanottiin että tuuli kääntyy Muurmanskiin
sanonko mikä sun kannattas laittaa :stick:Pitäis saada oma hieroja. Olis aina saatavilla kun siltä tuntuu.
Täh? Nyt en tajunnu.sanonko mikä sun kannattas laittaa :stick:
esittää siinä muka vijatonta :kiss:Täh? Nyt en tajunnu.
Jaa No niin just. Sellaista olen vailla. :xmas: :kiss:esittää siinä muka vijatonta :kiss:
ukko tietenni, mielellään hierontataitoinen
Tolla reseptillä unilääkkeiden myynti romahtaa.hieronta ja sen päälle kunnon pano niin luulis nukuttavan
ite oon ainaki aivan tööt kun pallit on tyhjät
Alan olemaan pikkuhiljaa sitä mieltä että sun olis syytä siirtyä jalkapatikkaan, autoilu ei selvästikään sovi sulle.Huomenta vaan ! Aamu alkoi hienosti peruuttamalla aamukiireessä aitaan...
tuossa on muuten perrää, veli peekoollee tosiaan sattuu ja tapahtuuAlan olemaan pikkuhiljaa sitä mieltä että sun olis syytä siirtyä jalkapatikkaan, autoilu ei selvästikään sovi sulle.
Kaikki sun kertomat autojutut on joko
a) sakkoja
b) ylinopeutta
c) autossa jotain vikaa. Ja nyt vielä tämä.
Kävikö autolle tai aidalle muuten pahasti?
Ei tääl koulussa oo taas mitään tekemistä. Tylssää. Onks kukaan muute kokeillu sitä värinäkötestiä?
Aitaan ei mitään, puskurissa pieni jälki.Alan olemaan pikkuhiljaa sitä mieltä että sun olis syytä siirtyä jalkapatikkaan, autoilu ei selvästikään sovi sulle.
Kaikki sun kertomat autojutut on joko
a) sakkoja
b) ylinopeutta
c) autossa jotain vikaa. Ja nyt vielä tämä.
Kävikö autolle tai aidalle muuten pahasti?
Mä olen ollut kolarissa pari kertaa, mutta kumpikaan ei ollut minun vikani.mulla on jotain 8-9 sataatonttua autolla ja 1 satanen mopolla ja joudun tunnustamaan että oon nuorramiessä aiheuttanu 2 pientä peltikolaria