The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenta, tääl valmistaudutaan taas uuteen koulupäivään. Mun motivaatio on taas soikea 0. Ei hitto oikeesti, mihin mun kouluinnostus on kadonnu? Enkös mää keväällä ollu vielä ihan intopoiukeena valmis skippaamaan kesälomankin? Plääh.. Oon täs aamun jo miettiny et millähän tekosyyllä sitä vois pitää vapaapäivää mut mut.. Eih.
 
lämmittävät, selkää oikovat ja motivatzuunia lisäävät :hug:it

pitää vissiin kohta panna taloon lämmöt päälle kun säätiedotuksessakin sanottiin että tuuli kääntyy Muurmanskiin
 
Viimeksi muokattu:
Lady Gardenea
Kyllä kiitos :)
Tuo unenpuute on varmasti kyllä yks riesa, johtuipa mistä vaan..ite jos en saa kunnolla nukuttua niin aamulla oon kuin zombi ja päivä menee vaan ärsyillessä ja haukotellessa. Saatika sitten jos jatkuvaan joutuis valvomaan/nukkumaan huonosti..: /
Ei tää muuten haittaa mutta olen kärsinut unihäiriöstä monia vuosia. Ja nyt sen lisäksi on uniapnea. Olen aina väsynyt. Työaika mulla on 7-15. Aamuisin on tosia vaikea nousta ylös. Tuntuu kuin olisin nukkunut vain pari tuntia.
 
kahvikirahvi
lämmittävät, selkää oikovat ja motivatzuunia lisäävät :hug:it

pitää vissiin kohta panna taloon lämmöt päälle kun säätiedotuksessakin sanottiin että tuuli kääntyy Muurmanskiin
Onko Muurmanski kahdella vai yhdellä uulla?
Mun tulee siitä aina mieleen joku novelli mikä luettiin yläasteella, Matkalla Murmanskiin.


Vaan nyt se on raahauduttava liikkeelle, ei auta. Hauskaa päivää kaikille.
 
IhanaValo
Johan teil on jutut, heti aamusta...
Tässä ehtii muutaman tunnin viel olla ja ihmetellä ja sit pitää mennä hammaslääkäriin :( Kävellen! Keskustaan! (joku pari kilsaa vaan, mut silti.)

Aamupalasta jos kykenis syömään jänskätykseltään..
 
kahvikirahvi
Alan olemaan pikkuhiljaa sitä mieltä että sun olis syytä siirtyä jalkapatikkaan, autoilu ei selvästikään sovi sulle.
Kaikki sun kertomat autojutut on joko
a) sakkoja
b) ylinopeutta
c) autossa jotain vikaa. Ja nyt vielä tämä.

Kävikö autolle tai aidalle muuten pahasti?
Aitaan ei mitään, puskurissa pieni jälki.
Kohellan ehkä liikaa, mutta kuorma-autoakin paljon tullut ajeltua ja takana yli miljoona henkilöautokilometriä ja yhtään kolaria en ole ajanut, missä olisi jotain vakavaa sattunut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä