Just to/pe siivonnut ja nyt jo pölyä leijuu kauheesti,verhot kii ettei näe.Ja ikkunatkin on TAAS likaset.Kuka ne nyt pesee?
:hug: ei tainnut se virtuaalihierontakaan sitten auttaaMä poistun selkäkipuineni töihin. Laitoin icepoweria siihen jotta edes vähän auttais. :wave:
No ei ny noinkaan voi sanoa. Periaatehan tuos on tärkein ja ihan oikea. Kun varpaista aloittaa ja päänahkaan päättää, niin ei varmana jää se pipikään paikka hieromati.:hug: ei tainnut se virtuaalihierontakaan sitten auttaa
tosin oon saattanut hieroa liian alhaalta...
kiitos oppitunnistaNo ei ny noinkaan voi sanoa. Periaatehan tuos on tärkein ja ihan oikea. Kun varpaista aloittaa ja päänahkaan päättää, niin ei varmana jää se pipikään paikka hieromati.
Mut jos hieronnan vuoksi meinaa hommassa riemuna olla, niin sit vaan ei keskity niihin siitä- vielä- lisää- paikkoihin, vaan hieroo niitä auts- paikkoja.
Iloinen voidessani auttaa.kiitos oppitunnista
:xmas: Ja sinä olet läppärillä.:xmas: Vitsi huono sellainen.Ihan just palaa hermo...lapset on taas niin villillä tuulella eivätkä tasan tee mitään mitä käsken, huitoutuvat ja huutavat vaan. Ja miehestäkin on niin vitusti apua, pelaa taas ja jauhaa paskaa kuulokkeisiin.
Mut pussaus jäi puuttumaan? Se on suhteessa tärkeä asia, jota ei oikein voi korvata kattelemalla pahasti toiselta puolen pöytää.Haha, AK..
No, sain lapset siivoilemaan ees vähän kun tarpeeks ärisin niille...uhkailin ja silleen...
Miehelle riitti kun kattelin sitä pahasti tästä toiselta puolelta tietsikkapöytää Nosti takamuksensa ja kävi sekin sanomassa lapsille että nyt teette niinkuin äiti käski.
Mäkään en oo löytäny. Tai löysin, mut se makso 189e eikä mulla ihan semmoseen oo varaa. Mää oon menny hupparilinjalla vielä, ku en syystakkia edes omista. Edellinen hajos kun se oli niin elämää nähny.Ei löydy syystakkia sitten mistään: / Täytyy kai vaan mennä tuolla vanhalla takilla tääkin syksy.Haluisin vaan uuden kun tuolla mennyt jo monta vuotta.
No olihan se nyt aivan ihana. Vauvat on ihania :heart: Olispa kiva saada itekin vielä joskus, vaikka ei kyllä nyt.Voi että,hän on sitten vielä ihan pieni varo ettet saa vauvakuumetta Ei vaineskaan,saa vaan
Kyllä mulle on aina sanottu jo kaupas et pidä alkuperäispakkaus tallessa jos tulee jotain et pitää palauttaa.En kyllä tiedä kuinka tarkkoja sit loppujen lopuksi ovat,harvemmin kun olen mitään palauttanut.Viimeks olen kai jonkun muistikortin palauttanu ja siinä piti olla pakkaus mukana....siitäkin jo aikaa pari vuotta.Tarviiko takuutuotteita palautettaessa muuten olla alkuperäispakkaus tallessa?
Ja sanoiko joku että parissa viikossa laantuu lapsen alkuhuuma lemmikistä, ei meillä vaan oo laantunu yhtään :kieh: Menee hermo, ihan ku kissa olis kielen sijasta vieny jälkeläiseltä korvat. Ei mitään tajua taas kun kotia kissojen tykö päästiin. Huoh.
Ok. Mä en muista oonko minä vai mp heittäny sen kahvinkeittimen pakkauksen pois, mutta se keitin on nyt rikki vaikka takuuta on jäljellä ja mietin et voikohan sitä palauttaa..Kyllä mulle on aina sanottu jo kaupas et pidä alkuperäispakkaus tallessa jos tulee jotain et pitää palauttaa.En kyllä tiedä kuinka tarkkoja sit loppujen lopuksi ovat,harvemmin kun olen mitään palauttanut.Viimeks olen kai jonkun muistikortin palauttanu ja siinä piti olla pakkaus mukana....siitäkin jo aikaa pari vuotta.
No tietysti silti palautat jos sulla on takuukuitti kuitenkin tallessa,luulis nyt et se on tärkeempi kuin joku pahvipakkaus.Ok. Mä en muista oonko minä vai mp heittäny sen kahvinkeittimen pakkauksen pois, mutta se keitin on nyt rikki vaikka takuuta on jäljellä ja mietin et voikohan sitä palauttaa..