The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:hug: ei tainnut se virtuaalihierontakaan sitten auttaa

tosin oon saattanut hieroa liian alhaalta...
No ei ny noinkaan voi sanoa. Periaatehan tuos on tärkein ja ihan oikea. Kun varpaista aloittaa ja päänahkaan päättää, niin ei varmana jää se pipikään paikka hieromati.

Mut jos hieronnan vuoksi meinaa hommassa riemuna olla, niin sit vaan ei keskity niihin siitä- vielä- lisää- paikkoihin, vaan hieroo niitä auts- paikkoja.
 
No ei ny noinkaan voi sanoa. Periaatehan tuos on tärkein ja ihan oikea. Kun varpaista aloittaa ja päänahkaan päättää, niin ei varmana jää se pipikään paikka hieromati.

Mut jos hieronnan vuoksi meinaa hommassa riemuna olla, niin sit vaan ei keskity niihin siitä- vielä- lisää- paikkoihin, vaan hieroo niitä auts- paikkoja.
kiitos oppitunnista
 
IhanaValo
Ihan just palaa hermo...lapset on taas niin villillä tuulella eivätkä tasan tee mitään mitä käsken, huitoutuvat ja huutavat vaan. Ja miehestäkin on niin vitusti apua, pelaa taas ja jauhaa paskaa kuulokkeisiin.
 
Ihan just palaa hermo...lapset on taas niin villillä tuulella eivätkä tasan tee mitään mitä käsken, huitoutuvat ja huutavat vaan. Ja miehestäkin on niin vitusti apua, pelaa taas ja jauhaa paskaa kuulokkeisiin.
:xmas: Ja sinä olet läppärillä.:xmas: Vitsi huono sellainen.

Ny laitat nakit paistinpannulle, levyn kutoselle ja sit menet ja pussaat sitä aijääs. Riisut kuulokkeet, edelleen pussatessasi äijääsi j tiputat ne lattialle pallon tapaan ja sanot lapsille, et näitä EI saa potkia, ainakaan kovaa. Ja sit jatkat pussaamista vielä hetken.

Sit ruokana on palaneita nakkeja, kuulokkeet on rikki ja toteat vaan äijälles, et näin voi käydä kun pitää laittaa sapuskaa, tekee mieli pussata, eikä kukaan vahdi jälkikasvua.:D
 
IhanaValo
Haha, AK..

No, sain lapset siivoilemaan ees vähän kun tarpeeks ärisin niille...uhkailin ja silleen...
Miehelle riitti kun kattelin sitä pahasti tästä toiselta puolelta tietsikkapöytää :) Nosti takamuksensa ja kävi sekin sanomassa lapsille että nyt teette niinkuin äiti käski.
 
Haha, AK..

No, sain lapset siivoilemaan ees vähän kun tarpeeks ärisin niille...uhkailin ja silleen...
Miehelle riitti kun kattelin sitä pahasti tästä toiselta puolelta tietsikkapöytää :) Nosti takamuksensa ja kävi sekin sanomassa lapsille että nyt teette niinkuin äiti käski.
Mut pussaus jäi puuttumaan? Se on suhteessa tärkeä asia, jota ei oikein voi korvata kattelemalla pahasti toiselta puolen pöytää.
 
kahvikirahvi
Ei löydy syystakkia sitten mistään: / Täytyy kai vaan mennä tuolla vanhalla takilla tääkin syksy.Haluisin vaan uuden kun tuolla mennyt jo monta vuotta.
Mäkään en oo löytäny. Tai löysin, mut se makso 189e eikä mulla ihan semmoseen oo varaa. Mää oon menny hupparilinjalla vielä, ku en syystakkia edes omista. Edellinen hajos kun se oli niin elämää nähny.
 
IhanaValo
Ei tää päivä taas oo menny niinkuin piti, koko ajan semmoinen ärsyynnys päällä. Johtuneeko ainakin osaks huomisesta hammaslääkäriajastakin, tekis mieli perua se vaan pakko mennä.
 
kahvikirahvi
Tarviiko takuutuotteita palautettaessa muuten olla alkuperäispakkaus tallessa?

Ja sanoiko joku että parissa viikossa laantuu lapsen alkuhuuma lemmikistä, ei meillä vaan oo laantunu yhtään :kieh: Menee hermo, ihan ku kissa olis kielen sijasta vieny jälkeläiseltä korvat. Ei mitään tajua taas kun kotia kissojen tykö päästiin. Huoh.
 
Tarviiko takuutuotteita palautettaessa muuten olla alkuperäispakkaus tallessa?

Ja sanoiko joku että parissa viikossa laantuu lapsen alkuhuuma lemmikistä, ei meillä vaan oo laantunu yhtään :kieh: Menee hermo, ihan ku kissa olis kielen sijasta vieny jälkeläiseltä korvat. Ei mitään tajua taas kun kotia kissojen tykö päästiin. Huoh.
Kyllä mulle on aina sanottu jo kaupas et pidä alkuperäispakkaus tallessa jos tulee jotain et pitää palauttaa.En kyllä tiedä kuinka tarkkoja sit loppujen lopuksi ovat,harvemmin kun olen mitään palauttanut.Viimeks olen kai jonkun muistikortin palauttanu ja siinä piti olla pakkaus mukana....siitäkin jo aikaa pari vuotta.
 
kahvikirahvi
Kyllä mulle on aina sanottu jo kaupas et pidä alkuperäispakkaus tallessa jos tulee jotain et pitää palauttaa.En kyllä tiedä kuinka tarkkoja sit loppujen lopuksi ovat,harvemmin kun olen mitään palauttanut.Viimeks olen kai jonkun muistikortin palauttanu ja siinä piti olla pakkaus mukana....siitäkin jo aikaa pari vuotta.
Ok. Mä en muista oonko minä vai mp heittäny sen kahvinkeittimen pakkauksen pois, mutta se keitin on nyt rikki vaikka takuuta on jäljellä ja mietin et voikohan sitä palauttaa..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä