kahvikirahvi
Kiva takki. Mä haluaisin kans ton tapasen, mutta pitäis olla hupullinen ja hihoissa resorit.
mä en oo löytänyt vieläkään...Aahaa. Löysin kivan takin, edullisen. Ainoa koko - L.
siinä oli huppu ja mutta ei resoreita, hihan suut on tarralla säädettävätKiva takki. Mä haluaisin kans ton tapasen, mutta pitäis olla hupullinen ja hihoissa resorit.
no iltaa, miten sulla meni töipäivä kipeän selkäs kanssa?Iltaa
Siinähän se. Pystyin kuitenkin työt tekemään. Huomenna on vapaa päivä.no iltaa, miten sulla meni töipäivä kipeän selkäs kanssa?
Nää, mä katon nelosta.kääntäkääpä töllöt ykköselle, siellä on draamaa Lapista
Mää kattosin mielummin lappia ilman töllötintä :|kääntäkääpä töllöt ykköselle, siellä on draamaa Lapista
niimpä, mies voi lähteä Lapista mutta Lappi ei lähe miehestäMää kattosin mielummin lappia ilman töllötintä :|
öitä :hug: :kiss:Nukkumaan, öitä siis...jospa huomenna ois parempi päivä, vai voiko se olla ees kun on se h-lääkäri :'(
*lähettää päivänparannusenergiaa* HY :hug:Nukkumaan, öitä siis...jospa huomenna ois parempi päivä, vai voiko se olla ees kun on se h-lääkäri :'(
Mun haave päästä ruskamatkalle lappiin...ei toteutunut tänäkään vuonna ..mutta vielä sekin päivä joskus tulee.Mää kattosin mielummin lappia ilman töllötintä :|
käväsin napapiirin pohjospuolella pyhänaikana ja ei ollu vielä ruska parhaimmillaan kun ei ole ollut vielä pakkasiaMun haave päästä ruskamatkalle lappiin...ei toteutunut tänäkään vuonna ..mutta vielä sekin päivä joskus tulee.
Pätee myös naisiin, ainakin muhun. En mä siel tainnu asua kun kolmisen vuotta, mutta lähtemätön vaikutus oli.niimpä, mies voi lähteä Lapista mutta Lappi ei lähe miehestä
pätee ehkä myös naisiin