IhanaValo
Plaah..nyt jo melkein toivon että sieltä hampilääkäristä soitettais että aikaa vois aikaistaa..ärsyttää oottelu, kun en osaa alkaa millekään etten vaan unohtais ja myöhästyis.
Kiitos..ja niinpä.Pöö!
Tsemppii hamppilekuri käynnille ihanavalo! saisivat tarjoilla kaikille halukkaille ilokaasua
Tuolla lukee että suoritetaan hätäkorjauksia.
Mun ruudussa ei näkynyt sitä tekstiäTuolla lukee että suoritetaan hätäkorjauksia.
Ja turhaan jännitit?Selvisin hengissä!!
No vähän, mut en voi sille mitään..samoin kun huomaan aina jossain vaiheessa istuessani hammaslääkärin tuolissa, että puristan rystyset valkeina niitä käsinojia vaikkei ees sattuis.Ja turhaan jännitit?
Mä yritän olla rentona että sattuis mahdollisimman vähän. Hammaslääkäri on sellainen paikka että ei siellä mielellään käy.No vähän, mut en voi sille mitään..samoin kun huomaan aina jossain vaiheessa istuessani hammaslääkärin tuolissa, että puristan rystyset valkeina niitä käsinojia vaikkei ees sattuis.
Selvisit hengissä hammaslääkärin tuolista. Onneksi olkoon.Selvisin hengissä!!
Vieraita koiria ei sais ruokkia. Mä taas tykkään kaikenlaisista eläimistä.Tänään muuten näin kaupan koiraparkissa joku känninen ukko syötti koirille lihapullia. Hoksasin kun ne koirien omistajat tuli paikalle ja alko sanaharkkaan sen ukon kanssa ennen kun se ukko hoiperteli pois.
Hyh :|*En oo itekkään koirien ystävä, mutta ei mulla mitään niitä vastaankaan oo kun ei oo mulle mitään pahaa tehnyt. Inhottavaa.
Mä taas olen koirien ystävä. Mä tykkään koirista ja kissoista. Kissoja on mahdoton kouluttaa kuin korkeintaan sisäsiisteiksi ja sen homman ne oppii kummemmin kouluttamattakin, koska ovat siistejä otuksia.Tänään muuten näin kaupan koiraparkissa joku känninen ukko syötti koirille lihapullia. Hoksasin kun ne koirien omistajat tuli paikalle ja alko sanaharkkaan sen ukon kanssa ennen kun se ukko hoiperteli pois.
Hyh :|*En oo itekkään koirien ystävä, mutta ei mulla mitään niitä vastaankaan oo kun ei oo mulle mitään pahaa tehnyt. Inhottavaa.
Onhan se mahdollista, mutta se ukkeli alotti räyhäämisen kun ensimmäinen niistä omistajista kysyi että syöttikö se vieraille koirille lihapullia. Se siinä alko latelemaan törkeyksiä ja lähti tiehensä kun se toinen omistaja tuli paikalle ja kysy että onko hänenkin koiralle syötetty jotain........On toki mahdollista ja vallan todennäköistä, et juoppokin vain tykkäs koirista ja ihan hyvää hyvyyttään tarjos niille lihapullia. Kun kerran oli paikalla ja näytti naamansa, joten en välttämättä olis huolissani. ....