No kyllä kiitos..ei kukaan vielä ollu tarjonnutkaanhuomenta :flower:
kelpaisko ihqulle pakarahieronta
Tsiis, perun puheeni mummoudestaParempi niin kuin toisinpäin.
Ja kyllä se vielä rutinoituu ja mummous jossain vaiheessa karisee.
Tosin, mummokuskit sanan varsinaisessa merkityksessä voi olla vaarallisia; nehän ovat sellaisia, että 80 ajetaan joka paikassa, oli se valtatie tai kylän keskusta.
Morjens jääkatti. Ja onnittelut kans aateeämmälle. Vaikkakin toi juoksu on asia josta mä ymmärrän vain sen, et voi juosta pakoon tai perään, mutta että huvin vuoksi... Nevör. Ihan kuin avantouinti. Luontoäiti on järjestänyt asian silviisiä, et milloin vesi on liian kylmää uitavaksi, niin siihen tulee jääkansi päälle.Ai niin....:flower: onnea hurjasti mahtavasta suorituksesta atm
Sehän meni tosi hyvin! Nyt sitten maltillista palautumista, pientä lenkkeilyä ja rentoutusta, jottei mene ihan kroppa jökkiin.
Tais muuten noin hyvin mennyt juoksu jättää nälkää...? Milloinkas seuraava rykäisy siis on ?
No tervepä terve ! Juoksemisen päälle mä nyt hintsusti jottain tajuan, sitä itekin oon huvinpäiten harrastanut ja nyt pitäs elähyttää moinen aivokapasiteetin nollaustapa uudestaan...mutta mitä tulee avantouintiin, niin siinä kohtaa meikäläisen ajatuksiin napsahtaa se jääkansi päälle.Morjens jääkatti. Ja onnittelut kans aateeämmälle. Vaikkakin toi juoksu on asia josta mä ymmärrän vain sen, et voi juosta pakoon tai perään, mutta että huvin vuoksi... Nevör. Ihan kuin avantouinti. Luontoäiti on järjestänyt asian silviisiä, et milloin vesi on liian kylmää uitavaksi, niin siihen tulee jääkansi päälle.
Kyllähän tuo jätti, eniten nakertaa tuo, että jäi alle minuutin päähän 2.10 alituksesta. Kyllähähn mä tässä oon katellu loppusyksylle vielä kisoja, mutta mitään en oo lukkoon lyöny. Kaveri kyllä meinas, että jos olis yhessä lähetty syksyllä vielä johkin, mutta keväällä sitte viimeistään taas juostaan kilpaaAi niin....:flower: onnea hurjasti mahtavasta suorituksesta atm
Sehän meni tosi hyvin! Nyt sitten maltillista palautumista, pientä lenkkeilyä ja rentoutusta, jottei mene ihan kroppa jökkiin.
Tais muuten noin hyvin mennyt juoksu jättää nälkää...? Milloinkas seuraava rykäisy siis on ?
- silloinhan se juoksu ois mennyt aivan liian hyvin...nyt jäi sitten sopivasti sinne hampaankoloon pureskeltavaa. Ja sitä motivaatiota lisäämään.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28990210:Kyllähän tuo jätti, eniten nakertaa tuo, että jäi alle minuutin päähän 2.10 alituksesta. Kyllähähn mä tässä oon katellu loppusyksylle vielä kisoja, mutta mitään en oo lukkoon lyöny. Kaveri kyllä meinas, että jos olis yhessä lähetty syksyllä vielä johkin, mutta keväällä sitte viimeistään taas juostaan kilpaa
Dänks. Mäkään en joskus ymmärtäny noitten pidempien juoksumatkojen päälle mitään, mutta kummasti se mieli vaan muuttuu ajansaatossa. Mulla on muitakin mukavia harrastuksia joista Asiamies ei varmastikaan innostu, kuten hevosella ratsastus ja juurikin tuo avantouinti, tosin hoidan sen uimahallissa, kun käyn kylmäaltaassa, tekee hyvää verenkierrolleMorjens jääkatti. Ja onnittelut kans aateeämmälle. Vaikkakin toi juoksu on asia josta mä ymmärrän vain sen, et voi juosta pakoon tai perään, mutta että huvin vuoksi... Nevör. Ihan kuin avantouinti. Luontoäiti on järjestänyt asian silviisiä, et milloin vesi on liian kylmää uitavaksi, niin siihen tulee jääkansi päälle.
Totta. Ja olihan tuo kuitenkin se ihka ensimmäinen juoksu, niin pakkohan sitä parannettavaa on jättää.. Mun tarvii kanssa lähteä pikkuhiljaa sinne painokoneen ääreen, heipsis ja hyvät päivänjatkot kaikille :wave:- silloinhan se juoksu ois mennyt aivan liian hyvin...nyt jäi sitten sopivasti sinne hampaankoloon pureskeltavaa. Ja sitä motivaatiota lisäämään.
Ole ansaitusti itsestäsi ylpeä !
Olen ratsastanut ja tykkään heposista, kuten tykkään oikeestaan kaikista elikoista. Kumma kyllä, elikot yleensä tykkää meikäläisestä, tosin poikkeuksiakin on.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28990270:Dänks. ... Mulla on muitakin mukavia harrastuksia joista Asiamies ei varmastikaan innostu, kuten hevosella ratsastus ja juurikin tuo avantouinti, tosin hoidan sen uimahallissa, kun käyn kylmäaltaassa, tekee hyvää verenkierrolle
sama se on siinä muutamassahi herkussa, ei se ulkonäkö vaan maku...Iltapäivää ! Pääsin ajoissa töistä, tein ruokaa ja leivoin "sämpylöitä". Niistä tuli kyllä ennemmän teeleivän näköisiä, mutta maku on HYVÄ, vaikka itse sanonkin.