Hyvää yötä sinne myös :kiss:Nyt täytyy mennä nukkumaan, notta jaksaa huomenna aloittaa yrittäjän epäkiitollisen työpäivän. Taas vaihteeksi.
Hyvää yötä kaikille ! :kiss:
Hyvää yötä sinne myös :kiss:Nyt täytyy mennä nukkumaan, notta jaksaa huomenna aloittaa yrittäjän epäkiitollisen työpäivän. Taas vaihteeksi.
Hyvää yötä kaikille ! :kiss:
Mä vallan hyvin muistan tapauksen lähes kolmenkymmenen vuoden takaa. Mä en o hyvä kuski, mut mä olen hirveen varovainen, enkä koskaan kaahaa. Mut auto kun nousi sohjon päälle, niin kuskista tuli matkustaja. Ikävä vaan, et vastaan on tulossa kuuskyttonninen tukkirekka, johon ei kande törmätä vasen kylki edellä. Sain auton hallintaani sekunnin ennen törmäystä.En mä sitä ajamista niin jännitä, vaan nyt joudun ajamaan jonkun tuntemattoman opettajan kanssa. Kortinhan ajatti siis autokoulussa työharjottelussa ollut sukulainen.
Eka liukas rata piti ajaa monta kertaa, kun hidastin vauhtia aina liikaa etten päässy opettavan mielestä tarpeeksi tuntumaan siitä liian nopeasta vauhdista liukkaalla.
Sopii oikein hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28988718:Tai yksi voisi olla Berninpaimenkoira :heart:
ilmoitusmenettelyä käytetty.Sopii oikein hyvin.
Itsestään selviä asioita ei tartte edes ilmoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28988785:ilmoitusmenettelyä käytetty.
Mä olen soittanu muutamat sadat häät. Jos vielä soitan, niin kyynisyyteni tuskin siitä paranee.Aww, mun veli just lähetti mulle niitten hääkuvakansion :heart:
Melkein saa vanhan kyynikonkin romanttiselle mielelle =)
Mää käyn vaan harvoin häissä ja tää oli sentään mun ainoa veliMä olen soittanu muutamat sadat häät. Jos vielä soitan, niin kyynisyyteni tuskin siitä paranee.
Ei mun tarvi heittäytyä, olen luonnostaan kyynikkoaltaan syvässä päässäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28988884:Älkääpäs nyt heittäytykö kyynikoiksi :kiss:
Mie heitän sulle pelastusrenkaanEi mun tarvi heittäytyä, olen luonnostaan kyynikkoaltaan syvässä päässä
Voi sinua söpöliini. Et ole syvää päätä nähnytkään.Ei mun tarvi heittäytyä, olen luonnostaan kyynikkoaltaan syvässä päässä
Nöpönokkaseni, eläpä siinä söpöstele :stick:Voi sinua söpöliini. Et ole syvää päätä nähnytkään.
*kopsahti päähän*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28988902:Mie heitän sulle pelastusrenkaan
:O *auts**kopsahti päähän*
No en sentään hukuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28988923::O *auts*
Huhuu Mythis.... Ootko sie siellä? Elä nyt vaan huku sinne altaaseen : /
Huh.... Se hengittääNo en sentään huku
Taitaa se olla tuo asiamies oikeassa siinä että en minä ihan kauhean kyyninen ole. En vaan ole kovin romanttinen.
Ota pusu. :kiss:Nöpönokkaseni, eläpä siinä söpöstele :stick:
:O Kukas ny ulkoiluttaa koirat? Sitäpaitti Berniläinen on sinun ja vaikka on kuinka kiltti, niin ei hyväksy minua isännäkseen samaan tapaan kuin sinua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28989025:Nyt mussukat tässä teille :kiss:. Mie suljen nyt tämän koneen kun totesin, että on vähän vaikeaa tehdä toisella koneella koulujuttuja ja samalla kirjoitella teille. Joten toivottavasti Masa löytää teidät ja saisitte hyvät unet.
Eikö virtuaaliparisuhteen virtuaalikoirat voi vaan virtuaaliulkoiluttaa Eli jos oikein kovasti ajattelet niin kyllä ne sua uskoo:O Kukas ny ulkoiluttaa koirat? Sitäpaitti Berniläinen on sinun ja vaikka on kuinka kiltti, niin ei hyväksy minua isännäkseen samaan tapaan kuin sinua.
Ei virituaalikoirissa olekaan mitään ongelmaa.Eikö virtuaaliparisuhteen virtuaalikoirat voi vaan virtuaaliulkoiluttaa Eli jos oikein kovasti ajattelet niin kyllä ne sua uskoo
Kyllä se siun perässä tulee aivan varmasti. Lutunen koiruus kun on. Mie sain taas pari sivua tehtyä "älyllistä" tekstiä:O Kukas ny ulkoiluttaa koirat? Sitäpaitti Berniläinen on sinun ja vaikka on kuinka kiltti, niin ei hyväksy minua isännäkseen samaan tapaan kuin sinua.
No mutta tottakait se minuakin tottelee. Asiassa kun ei ole vaihtoehtoa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28989081:Kyllä se siun perässä tulee aivan varmasti. Lutunen koiruus kun on. Mie sain taas pari sivua tehtyä "älyllistä" tekstiä
Mitähän sit keksisi? Lukisikohan vaikka hetken aikaa kirjaa? Masa saisi kyllä alkaa tulemaan tänne ja aika äkäseen :kieh: