The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En mä sitä ajamista niin jännitä, vaan nyt joudun ajamaan jonkun tuntemattoman opettajan kanssa. Kortinhan ajatti siis autokoulussa työharjottelussa ollut sukulainen.
Eka liukas rata piti ajaa monta kertaa, kun hidastin vauhtia aina liikaa etten päässy opettavan mielestä tarpeeksi tuntumaan siitä liian nopeasta vauhdista liukkaalla.
Mä vallan hyvin muistan tapauksen lähes kolmenkymmenen vuoden takaa. Mä en o hyvä kuski, mut mä olen hirveen varovainen, enkä koskaan kaahaa. Mut auto kun nousi sohjon päälle, niin kuskista tuli matkustaja. Ikävä vaan, et vastaan on tulossa kuuskyttonninen tukkirekka, johon ei kande törmätä vasen kylki edellä. Sain auton hallintaani sekunnin ennen törmäystä.

Tota ei voi opetella, koska liukasradoillakin etsitään rajoja mis auto karkaa hallinnasta. Sillai turvallisesti. Tieliikenteeseen asia ei kuulu. Ei siellä kaivata ainuttakaan rallikuskia leikkivää, jolla auto luisussakin pysyy hallinnassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28988923:
:O *auts*

Huhuu Mythis.... Ootko sie siellä? Elä nyt vaan huku sinne altaaseen : /
No en sentään huku :D

Taitaa se olla tuo asiamies oikeassa siinä että en minä ihan kauhean kyyninen ole. En vaan ole kovin romanttinen.
 
Nyt mussukat tässä teille :kiss:. Mie suljen nyt tämän koneen kun totesin, että on vähän vaikeaa tehdä toisella koneella koulujuttuja ja samalla kirjoitella teille. Joten toivottavasti Masa löytää teidät ja saisitte hyvät unet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28989025:
Nyt mussukat tässä teille :kiss:. Mie suljen nyt tämän koneen kun totesin, että on vähän vaikeaa tehdä toisella koneella koulujuttuja ja samalla kirjoitella teille. Joten toivottavasti Masa löytää teidät ja saisitte hyvät unet.
:O Kukas ny ulkoiluttaa koirat? Sitäpaitti Berniläinen on sinun ja vaikka on kuinka kiltti, niin ei hyväksy minua isännäkseen samaan tapaan kuin sinua.
 
:O Kukas ny ulkoiluttaa koirat? Sitäpaitti Berniläinen on sinun ja vaikka on kuinka kiltti, niin ei hyväksy minua isännäkseen samaan tapaan kuin sinua.
Kyllä se siun perässä tulee aivan varmasti. Lutunen koiruus kun on. Mie sain taas pari sivua tehtyä "älyllistä" tekstiä :whistle:

Mitähän sit keksisi? Lukisikohan vaikka hetken aikaa kirjaa? Masa saisi kyllä alkaa tulemaan tänne ja aika äkäseen :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28989081:
Kyllä se siun perässä tulee aivan varmasti. Lutunen koiruus kun on. Mie sain taas pari sivua tehtyä "älyllistä" tekstiä :whistle:

Mitähän sit keksisi? Lukisikohan vaikka hetken aikaa kirjaa? Masa saisi kyllä alkaa tulemaan tänne ja aika äkäseen :kieh:
No mutta tottakait se minuakin tottelee. Asiassa kun ei ole vaihtoehtoa.

Tulehan kanssani kattomaan tota "valtaistuinpeliä".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä