kahvikirahvi
Onko siinä hyvä lähikuva muutamasta sämpylästä, vai ootko pk tehnyt neljä isoa sämpylää?
Sai kehuja äidiltä ja jopa jälkikasvulta. Onnistuneita oli =)sama se on siinä muutamassahi herkussa, ei se ulkonäkö vaan maku...
Lähikuva. =)Onko siinä hyvä lähikuva muutamasta sämpylästä, vai ootko pk tehnyt neljä isoa sämpylää?
Okei, sitten lakkaan ihmettelemästäLähikuva. =)
Feta on hyvää Varsinkin pitsassa. Ja salaatissa.:heart: Fetajuustoa...
Pakko sortua aina välillä siihen.:ashamed:
Hyvännäköisiä sämpylöitä PK:lla
Miun mies tekee oikeesti niitä jättisämpylöitä, joita ei mahdu ku 5 pellille
Ite en niin pitsassa välitä mut salaatissa ja leivän päälläFeta on hyvää Varsinkin pitsassa. Ja salaatissa.
Mää oon maistellu kerran, eikä ollu kovin kummosia.sain eilen isävainajan serkulta vähän rapuja ja keitin ne illalla
maistelin muutaman tänään ja voi ristus että olivat hyviä
makusa kullahi sano kolli kun muniaan nuoli :stick:Mää oon maistellu kerran, eikä ollu kovin kummosia.
No mutta hyvä et sä tykkäät.makusa kullahi sano kolli kun muniaan nuoli :stick:
mä oon joskus bongannu tytsin...No mutta hyvä et sä tykkäät.
Bongasin muuten ihan vahingossa Jätkän facebookista. Aika randomia.
Ooh. Mä oon bongannu sutmä oon joskus bongannu tytsin...
no ei ihme kun ollaan oltu äfbee-frendejä jo kuukausisotallaOoh. Mä oon bongannu sut
Morriganin pongasin kans kun meil on paljon yhteisiä kavereita.
Liity faceen, voin alkaa sun kaveriksi siellä.Moi.
Ravut on aika ankeita.
Mää en oo bongannu ketään facebookissa.
Mää en edes ole siellä.
Mitä kuuluu?
En oo ajatellu mennä faceen.Liity faceen, voin alkaa sun kaveriksi siellä.
Ei kuulu hyvää, tahdon rahaa just nyt. Kouluinnostus on laantunut kun luokkakaveri kerto että oli löytyny lisää vikaa siitä mun perjantaina munaamasta autosta. Vituttaa suoraan sanoen. Tekis mieli vaihtaa alaa, ihan kun olisin kesän aikana unohtanu pienimmätkin alkeet autojen maalaamisesta.
älä oo moksiskaan, ne nolot tilanteet jatkuu sujuvasti työelämässä...Mulla on ollu muutamia niin noloja hetkiä yliopistolla etten tod kehtaa tässä tunnustaa...
Höpsistä. Kaula pitkäksi ja kohti uusia onnistumisia :hug:Liity faceen, voin alkaa sun kaveriksi siellä.
Ei kuulu hyvää, tahdon rahaa just nyt. Kouluinnostus on laantunut kun luokkakaveri kerto että oli löytyny lisää vikaa siitä mun perjantaina munaamasta autosta. Vituttaa suoraan sanoen. Tekis mieli vaihtaa alaa, ihan kun olisin kesän aikana unohtanu pienimmätkin alkeet autojen maalaamisesta.
Kiits, kuinka lohdullista :stick:älä oo moksiskaan, ne nolot tilanteet jatkuu sujuvasti työelämässä