The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta!

Oikeen puolen pakara ja takareisi sekä oikee hauis kipeä...sen siitä saa kun urheilee äkkiseltään liikaa, mutta kivaa oli silti tommoinenkin homma kun tiesi että se auttaa miun vanhempia paljon, ei tarvi keskenään raahailla isoja puita kun molemmilla on selkäkin ollu kipee.
 
kahvikirahvi
Huomenta täältäkin! Met aletaan ttäällä aamupalahommiin, sit heitän jälkeläisen tarhaan ja käyn tankkaamassa, sit ehtii vähän aikaa vielä lusmuilla kotona ennen kun lähden sinne radalle :)

Näin jotain outoa unta, olin kuskina jollain autolla jossa oli ihan paskat jarrut ja törmäsin vahingossa maijan kylkeen. Sieltä tuli sitten poliisi juttelemaan mulle ja kysy oonko juonut mitään, ja sanoin että ei oo edes vesipulloa matkassa, ja tää poliisisetä sitten antoi mulle jonkun pillerin josta kieltäydyin. Vaan joku kyytiläisistäni tarjos mulle huikkaa viinapullosta, ja jouduin sitten poliisin kehoituksesta ottamaan sen pillerin viinaryypyn kanssa ennen kuin pääsin jatkamaan matkaa.
 
Huomenta. Kyllä muuten kolottaa sitte joka paikkaan. Istuessa on hyvä, mutta seisoessa ja kävellessä ottaa koville. Tulee mielenkiintoinen työilta....

Ei sitte uni tullukkaa illalla millään. Masa hylkäs mut. 2 tuntia pyöriskelin tuolla sängyssä ja joskus 10 jälkeen sitte nukahdin. Yökin oli vähän levoton. Kroppa varmaan kävi ylikierroksilla. Onneks pojat kuitenkin nukku reilu 7 asti, nii tulihan siinä sitte tunteja kuitenkin ihan hyvin :)
 
kahvikirahvi
Hienosti meni tankkausreissu. Automaatissa oli jotain vikaa eikä se hyväksyny mun maksua. Sitten välähti, että nythän on lainanlyhennyspäivä, eikä oo tilillä käytettävissä niin paljoa kun luulin. Mut sain silti tankattua, en vaan ihan niin isolla summalla kun olisin halunnu. Vaan enköhän mä ton rata-ajon verran pärjää :)
 
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMVsBG9gCg0bZGcI3iMG7AtWOa213a4a5UnGuP4uQtLtZMKSBh

...huomenta toisesta suupielestä :D (toinen on täynnänsä nuppineuloja :p)..!

Tasapuolisuuden nimissä laitoin tuohon päivänavaukseksi koiruuden kuvan, kun täällä on näemmä elo mennyt yhdeksi naukumiseksi...enkä sitten millään pahalla ja vääryyden kieruudella sanonut eli rentoo menoa vaan :D

Aurinko paistaa, vaahtera kukoistuksessaan - taas sitä äidyn kehuskelemaan :p - ja ihana kiireinen ja ressitasoa ruokkiva ja ylläpitävä perusarki on saapunut :D!! Vasta äsken ehdin höräsemään aamukahvituopin naamariin, meinasin jo olla aivan heikossa hapessa kun en aiemmin joutanu sitä laittamaan...nyt sitten ährään tämän pirun hameenkutaleen kanssa, mikä meinaa nyt oikeesti laitattaa otsasuonta pullottamaan ja kieltä tärviölle...vaan otan siitä kyllä tavalla tai toisella selkävoiton, nih!

...joo, ja meijen kylän laululikka sitten pääsi hienosti jatkoon eilisessä The Kids Voice- proggiksessa! Jeah baby, jeah!
 
Pistetääs vähn musiikkia tähän maanantaihin...
Juanes - Me Enamora - YouTube
..noin!

Meijen esikoinen tykkää kovastikin tästä kaverista, veti ko. artistin biisejä tanssitunneillekin jammailtavaksi. Hyvin potkii vieläkin, vaikka toki rinnalle on noussut paljon muitakin hienoja artisteja - mutta tää vain on se eka kunnon juttu musiikin saralla :)

:D - taijan tässä ryhtyä syömään saappaitani ja karvareuhkaani. Kävin tässä pyörähtämässä ipanapasen vaatekaapilla...että oiskohan nyt tällä ihmisenkutaleella lähtenyt aika kivasti mopo keulimaan näitten ompeluksiensa kanssa...kun itetehtyjen rinnalla keikkuu nuita mummoilta ja mammoilta saatuja mekkojakin ja näemmä varsin kiitettävä määrä :O :D...Ja näinhän ei tietenkään pitänyt käydä, että vain "maltillisesti hankitaan" vaatetta sun muuta...

Taijankin roudata tavaraa ihan kunnolla sinne kirppistapahtumaan...tosin varmaan saan roudata ne samat takaisinkin, kun ei täällä sitä kysyntää kuiteskaan ole myyjiin verrattuna...

Ongelma se mukamas tämäkin :D
 
Ai niin....:flower: onnea hurjasti mahtavasta suorituksesta atm :)

Sehän meni tosi hyvin! Nyt sitten maltillista palautumista, pientä lenkkeilyä ja rentoutusta, jottei mene ihan kroppa jökkiin.

Tais muuten noin hyvin mennyt juoksu jättää nälkää...? Milloinkas seuraava rykäisy siis on :D?
 
Ai niin....:flower: onnea hurjasti mahtavasta suorituksesta atm :)

Sehän meni tosi hyvin! Nyt sitten maltillista palautumista, pientä lenkkeilyä ja rentoutusta, jottei mene ihan kroppa jökkiin.

Tais muuten noin hyvin mennyt juoksu jättää nälkää...? Milloinkas seuraava rykäisy siis on :D?
Morjens jääkatti. Ja onnittelut kans aateeämmälle. Vaikkakin toi juoksu on asia josta mä ymmärrän vain sen, et voi juosta pakoon tai perään, mutta että huvin vuoksi... Nevör. Ihan kuin avantouinti. Luontoäiti on järjestänyt asian silviisiä, et milloin vesi on liian kylmää uitavaksi, niin siihen tulee jääkansi päälle.
 
Morjens jääkatti. Ja onnittelut kans aateeämmälle. Vaikkakin toi juoksu on asia josta mä ymmärrän vain sen, et voi juosta pakoon tai perään, mutta että huvin vuoksi... Nevör. Ihan kuin avantouinti. Luontoäiti on järjestänyt asian silviisiä, et milloin vesi on liian kylmää uitavaksi, niin siihen tulee jääkansi päälle.
No tervepä terve :D! Juoksemisen päälle mä nyt hintsusti jottain tajuan, sitä itekin oon huvinpäiten harrastanut ja nyt pitäs elähyttää moinen aivokapasiteetin nollaustapa uudestaan...mutta mitä tulee avantouintiin, niin siinä kohtaa meikäläisen ajatuksiin napsahtaa se jääkansi päälle.

Juuei. Pois se minusta. Olkoonkin sillä vaikka kuinka tervehdyttäviä ja mieltä ylentäviä vaikutuksia.
 
Ai niin....:flower: onnea hurjasti mahtavasta suorituksesta atm :)

Sehän meni tosi hyvin! Nyt sitten maltillista palautumista, pientä lenkkeilyä ja rentoutusta, jottei mene ihan kroppa jökkiin.

Tais muuten noin hyvin mennyt juoksu jättää nälkää...? Milloinkas seuraava rykäisy siis on :D?
Kyllähän tuo jätti, eniten nakertaa tuo, että jäi alle minuutin päähän 2.10 alituksesta. :D Kyllähähn mä tässä oon katellu loppusyksylle vielä kisoja, mutta mitään en oo lukkoon lyöny. Kaveri kyllä meinas, että jos olis yhessä lähetty syksyllä vielä johkin, mutta keväällä sitte viimeistään taas juostaan kilpaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28990210:
Kyllähän tuo jätti, eniten nakertaa tuo, että jäi alle minuutin päähän 2.10 alituksesta. :D Kyllähähn mä tässä oon katellu loppusyksylle vielä kisoja, mutta mitään en oo lukkoon lyöny. Kaveri kyllä meinas, että jos olis yhessä lähetty syksyllä vielä johkin, mutta keväällä sitte viimeistään taas juostaan kilpaa :)
:D - silloinhan se juoksu ois mennyt aivan liian hyvin...nyt jäi sitten sopivasti sinne hampaankoloon pureskeltavaa. Ja sitä motivaatiota lisäämään.

Ole ansaitusti itsestäsi ylpeä :)!
 
Morjens jääkatti. Ja onnittelut kans aateeämmälle. Vaikkakin toi juoksu on asia josta mä ymmärrän vain sen, et voi juosta pakoon tai perään, mutta että huvin vuoksi... Nevör. Ihan kuin avantouinti. Luontoäiti on järjestänyt asian silviisiä, et milloin vesi on liian kylmää uitavaksi, niin siihen tulee jääkansi päälle.
Dänks. Mäkään en joskus ymmärtäny noitten pidempien juoksumatkojen päälle mitään, mutta kummasti se mieli vaan muuttuu ajansaatossa. Mulla on muitakin mukavia harrastuksia joista Asiamies ei varmastikaan innostu, kuten hevosella ratsastus ja juurikin tuo avantouinti, tosin hoidan sen uimahallissa, kun käyn kylmäaltaassa, tekee hyvää verenkierrolle :D
 
:D - silloinhan se juoksu ois mennyt aivan liian hyvin...nyt jäi sitten sopivasti sinne hampaankoloon pureskeltavaa. Ja sitä motivaatiota lisäämään.

Ole ansaitusti itsestäsi ylpeä :)!
Totta. Ja olihan tuo kuitenkin se ihka ensimmäinen juoksu, niin pakkohan sitä parannettavaa on jättää.. :) Mun tarvii kanssa lähteä pikkuhiljaa sinne painokoneen ääreen, heipsis ja hyvät päivänjatkot kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28990270:
Dänks. ... Mulla on muitakin mukavia harrastuksia joista Asiamies ei varmastikaan innostu, kuten hevosella ratsastus ja juurikin tuo avantouinti, tosin hoidan sen uimahallissa, kun käyn kylmäaltaassa, tekee hyvää verenkierrolle :D
Olen ratsastanut ja tykkään heposista, kuten tykkään oikeestaan kaikista elikoista. Kumma kyllä, elikot yleensä tykkää meikäläisestä, tosin poikkeuksiakin on.

Mut avantouinti... hyissss... mulla on semmoiset geenit, jotka sanoo, et olut kylmänä ja vesi kuumana. Toisinpäin tilanne on jokseenkin kolmas maailmansota.
 
kahvikirahvi
Möö. Hyvin meni rata-ajo ilman valituksia. Ei ottanu edes kukaan ajokorttia pois :D Ainoa "ongelma" oli että en meinannu päästä liukastettuun mutkaan tarpeeksi nopeaan että olis auto lähteny luisumaan. Eli luisun aikaansaaminen oli vaikeinta.
Mutta hyvä että tuli käytyä, oli ihan erilaista hallita luisussa autoa jossa ei ole ABSeja. Opinpahan jotain uuttakin. Vaikka samalla autolla ajelin koko viime talven, niin en joutunu onneks luisuihin.

Muuten hei, kävi hyvin. Viikko sitten tuli golffi remontista jossa vaihdettiin vesipumppu jäähdytysnesteen vuotamisen takia. Pääsin autokoululle (matkaa n 15min) ja jäähdytysnesteen merkkivalo sytty palamaan. Ajattelin että voi sun saatana, joko se taas on paskana. Mutta kas, vaikka vesipumppu vaihdettiin niin ei sinne kukaan pp jäähdytysnestettä muistanu lisätä :D Onneks oli kanisteri takaluukussa, niin sai lisättyä ennen kun mentiin radalle. Eikä ehtiny moottorikaan kuumeta niin mahottomasti niin lyhyellä matkalla että uskalsi avatakin sen jäähdyttimen nestesäiliön korkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä