The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta mussut :kiss:

2 työpäivää jäljellä :)

Tääl oli jotain juttua kumppaneiden hakemisesta... Mä oikeen oon yllättäny itseni, ku mä oon alkanu miettiä, että joku vähän vanhempi saattais olla parempi, mut onneks joku muukin oli samaa mieltä :p

Tinkuliini kyllä sä miehen vielä itelles löydät, tai sit sun pitää siirtyä naisiin :xmas: Joulunpyhinä vaan baariin, nii saatat löytää oikee pukin itelles :D

Hyvää maailmanlopun edeltävää päivää kaikille! :kiss:


ps. eikä tää ketju mitää kuollu. Joulukiireet vaan pukkaa päälle. Eiköhän viimeistään tapanina olla taas täällä sankoin joukoin aiheuttamassa pahennusta gölgilasit kädessä :D
 
kahvikirahvi
Huomenta! Täällä rauhallista, ollaan miehenpuolikkaan kanssa lähdössä kaupungille asioille ja jouluostoksille. Muksu lähtee tien toiseen päähän mun sukulaiselle hoitoon siksi aikaa :)

Täytys jaksaa aamupuurohommiin alkaa mutta..... ei jaksais vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27732194:
Huomenta mussut :kiss:

2 työpäivää jäljellä :)

Tääl oli jotain juttua kumppaneiden hakemisesta... Mä oikeen oon yllättäny itseni, ku mä oon alkanu miettiä, että joku vähän vanhempi saattais olla parempi, mut onneks joku muukin oli samaa mieltä :p

Tinkuliini kyllä sä miehen vielä itelles löydät, tai sit sun pitää siirtyä naisiin :xmas: Joulunpyhinä vaan baariin, nii saatat löytää oikee pukin :D

Hyvää maailmanlopun edeltävää päivää kaikille! :kiss:


ps. eikä tää ketju mitää kuollu. Joulukiireet vaan pukkaa päälle. Eiköhän viimeistään tapanina olla taas täällä sankoin joukoin aiheuttamassa pahennusta gölgilasit kädessä :D
Tämähän voisi olla hyvä idea :)
Silloinhan voi olla liikkeellä enemmän "yksinäisiä". Toki joukossa voi olla niitäkin joilla on ollut riitaa.
 
Sangria
Juu lounaasta tuli täydelliset pisteet ja toinenki olis ollu 2 ja puol mutkun sellasia ei enää oo.. Salipuoli jäi vajaaksi ni ei voinu kolmosta antaa.. : /
Hienoo :) mul ois kans ollu yks kakkonen kaks ja puol mut tosiaan sellaisia ei voi antaa. Mulla oli todistuksessa lopulta 5 kolmosta ja yks kakkonen, niistä arvioinneista siis.

Ja huomenta vaan kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
Huomenia :wave:!

Koululainen lähti viettämään viimeistä virallista koulupäiväänsä tälle vuoteen - jee! Iltapäivästä biletellään...piparitalkoiden kera!

Pään vaivaa tuottaa se, että poika tempas repustaan synttärikutsukortin - juhlat ovatkin jo huomenna :O - joten mistä ihmeestä muutun synttärilahjaksi 8- vuotiaalle?! Kylän tarjonta on mitä on eli synttärilahjojen suhteen perin perin surkea. Ja kaupunkiin ihmisten ilmoille mulla ei olis tänään aikaa.... Voi kehveli!

Onnea Metikselle - hienosti meni :flower: :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
Huomenia :wave:!

Koululainen lähti viettämään viimeistä virallista koulupäiväänsä tälle vuoteen - jee! Iltapäivästä biletellään...piparitalkoiden kera!

Pään vaivaa tuottaa se, että poika tempas repustaan synttärikutsukortin - juhlat ovatkin jo huomenna :O - joten mistä ihmeestä muutun synttärilahjaksi 8- vuotiaalle?! Kylän tarjonta on mitä on eli synttärilahjojen suhteen perin perin surkea. Ja kaupunkiin ihmisten ilmoille mulla ei olis tänään aikaa.... Voi kehveli!

Onnea Metikselle - hienosti meni :flower: :)!
:kiss:
 
Tänään viel oppitunti, huomenna hylsy tentti :D Sitten saa olla rauhassa pari kolme viikkoa...
Do dih, eli viimeisiä virsiä viedään! Lopputsemppaukset paikallaan, peukuttelen huomiselle tentillesi.

Ja ihanaa - sulla on pitkä loma, pääset kunnolla irtaantumaan opiskelupaineista ja rentoutumaan perheesi kanssa :).

Mulla rupes kone temppuileen eli kelaakelaakelaa...epäsuora vihje siitä, että hus pois :D. Katellaan...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä