kahvikirahvi
Ei oo menneisyydessä tän nimisiä naisia olluJoku, joka elää menneisyydessä?
Ei oo menneisyydessä tän nimisiä naisia olluJoku, joka elää menneisyydessä?
Kerrasta oikein Tää samanniminen mies on vielä miehen serkku, tai joku vastaava sukulainen. Taidan selvitellä niiden oikeen osotteen ja lähettää perille kunhan joudan. Saattaa olla jo ensi jouluna perilläJollain on sama nimi, ja lähettäjät oli saanu sun ukon osotteen ku ettivät sen toisen osotetta?
Ei ole tuollaisia ongelmia ollut viime aikoina :O No kasilta saatan havahtua jos ei tartte nousta.Hohhoijaa... Mene aikaisin nukkumaan, ihmettele neljän aikaan aamulla että mitäs nyt.
Tämähän voisi olla hyvä ideaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27732194:Huomenta mussut :kiss:
2 työpäivää jäljellä
Tääl oli jotain juttua kumppaneiden hakemisesta... Mä oikeen oon yllättäny itseni, ku mä oon alkanu miettiä, että joku vähän vanhempi saattais olla parempi, mut onneks joku muukin oli samaa mieltä
Tinkuliini kyllä sä miehen vielä itelles löydät, tai sit sun pitää siirtyä naisiin :xmas: Joulunpyhinä vaan baariin, nii saatat löytää oikee pukin
Hyvää maailmanlopun edeltävää päivää kaikille! :kiss:
ps. eikä tää ketju mitää kuollu. Joulukiireet vaan pukkaa päälle. Eiköhän viimeistään tapanina olla taas täällä sankoin joukoin aiheuttamassa pahennusta gölgilasit kädessä
Juu lounaasta tuli täydelliset pisteet ja toinenki olis ollu 2 ja puol mutkun sellasia ei enää oo.. Salipuoli jäi vajaaksi ni ei voinu kolmosta antaa.. : /Eli hyvin meni
*miettii kuumeisesti miten tästä sais väännettyä jotain kaksmielistä*Mun pitää alkaa siivoamaan ku mummi tulee siivoomaa meille Apua...
No kerro mullekkin.. kun keksit Mä en keksi.. Mut nyt mun pitää alottaa että ehdin...*miettii kuumeisesti miten tästä sais väännettyä jotain kaksmielistä*
Hienoo mul ois kans ollu yks kakkonen kaks ja puol mut tosiaan sellaisia ei voi antaa. Mulla oli todistuksessa lopulta 5 kolmosta ja yks kakkonen, niistä arvioinneista siis.Juu lounaasta tuli täydelliset pisteet ja toinenki olis ollu 2 ja puol mutkun sellasia ei enää oo.. Salipuoli jäi vajaaksi ni ei voinu kolmosta antaa.. : /
:hug: hyvä kun meni läpi :kiss:Juu lounaasta tuli täydelliset pisteet ja toinenki olis ollu 2 ja puol mutkun sellasia ei enää oo.. Salipuoli jäi vajaaksi ni ei voinu kolmosta antaa.. : /
:kiss:Huomenia :wave:!
Koululainen lähti viettämään viimeistä virallista koulupäiväänsä tälle vuoteen - jee! Iltapäivästä biletellään...piparitalkoiden kera!
Pään vaivaa tuottaa se, että poika tempas repustaan synttärikutsukortin - juhlat ovatkin jo huomenna :O - joten mistä ihmeestä muutun synttärilahjaksi 8- vuotiaalle?! Kylän tarjonta on mitä on eli synttärilahjojen suhteen perin perin surkea. Ja kaupunkiin ihmisten ilmoille mulla ei olis tänään aikaa.... Voi kehveli!
Onnea Metikselle - hienosti meni :flower: !
Muiskut sinullekin :kiss:!:kiss:
Tänään viel oppitunti, huomenna hylsy tentti Sitten saa olla rauhassa pari kolme viikkoa...Muiskut sinullekin :kiss:!
Mites kulkee, jokos sulla on opinnot valmiina tälle vuodelle ja pääset ansaitulle joululomalle!
Do dih, eli viimeisiä virsiä viedään! Lopputsemppaukset paikallaan, peukuttelen huomiselle tentillesi.Tänään viel oppitunti, huomenna hylsy tentti Sitten saa olla rauhassa pari kolme viikkoa...
heippa hutsuAlkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;27732870:Heippa lortot Jaahas....vanha ketju lähti ja Kepsukka tempas uuen....sillälailla Mitä teille kuuluu? Mie oon ollu hetken puis.....:xmas: