"vieras"
Kai sekin voi auttaa löytämään jos kaveripiirissä on vapaita naisia/miehiä tai kaverit tietää joitain sinkkuja.
Miksei? Onhan täällä monia fiksuja ja täyspäisiä tyyppejä. Varsinkin tässä ketjussa :xmas:Minä olen kyllä sitä mieltä, että palsta ei ehkä ole se paras puolisonmetsästyspaikka.
*ilmoittautuu*Miksei? Onhan täällä monia fiksuja ja täyspäisiä tyyppejä. Varsinkin tässä ketjussa :xmas:
Mikä ongelma näiden vanhempien kanssa sit on?Mun ikäset on kaikki varattuja,no mulla menee se 10vuotta vanhempikin,ne rupee olee sit jo eronneita mutta sit niillä on ne lapset(ei haittaa) ja hankala exä(ei kaikilla).
Sitä en kiistäkään, jotenkin vain...Miksei? Onhan täällä monia fiksuja ja täyspäisiä tyyppejä. Varsinkin tässä ketjussa :xmas:
Ei mikään ole ongelma voi laajentaa tietenkin,en ole sanonutkaan etten laajentais. Ja netin olen kokeillu ja sen kautta käyny ulkona muutamien kanssa jotka eivät täällä asu. netti on kyllä vähän...no en ihan helposti sieltä lähtis ettimmään.No kunhan tässä kevät tulee niineiköhän se libido taas rupea hyrräämään. Ei mulla ole mikään pakonomanen tarve nyt saada ketään kattelen ja kuulostelen ja elelen päivä kerrallaanMikä ongelma näiden vanhempien kanssa sit on?
Ja voihan sitä omalta kunnalta laajentaa reviiriä naapurikaupunkeihin. Ja netin ihmeellinen maailmakin on täynnä yksinäisiä miehiä jotka odottaa löytävänsä jonkun, miksei vaikka sut
Hyvää yötä:kiss:Mutta nyt poistun hetkeksi keskuudestanne ja menen nukkumaan.
Saas nähdä, kuinka uni tulee, kun tupakoinnin lopettaminen tai ainakin runsas vähentämisprojekti meneillään ja töihinkin pitäisi aamulla päästä.
Mutta öitä mussukoille !:kiss:
kuulostaa aika järkevältä mutta muista:Ei mikään ole ongelma voi laajentaa tietenkin,en ole sanonutkaan etten laajentais. Ja netin olen kokeillu ja sen kautta käyny ulkona muutamien kanssa jotka eivät täällä asu. netti on kyllä vähän...no en ihan helposti sieltä lähtis ettimmään.No kunhan tässä kevät tulee niineiköhän se libido taas rupea hyrräämään. Ei mulla ole mikään pakonomanen tarve nyt saada ketään kattelen ja kuulostelen ja elelen päivä kerrallaan
Tarkista tekstisi ettei palstajutut mene työtehtäviisiSitä en kiistäkään, jotenkin vain...
En osaa perustella, justiin kirjoittelin työjuttuja ja tein tehtävänantoja, niin nyt pää sauhua siihen malliin, etten osaa vastata järkevästi.
Katsotaan, jos huomenna...
Vanhemmissa miehissä on sitä jotain... Mitähän niissä on? Mun mies ei oo tarpeeks vanha :ashamed:kuulostaa aika järkevältä mutta muista:
vanhassa vara parempi
Voipi ollakiikarissa vanhempi mutta pitää kai sekin unohtaa...kuulostaa aika järkevältä mutta muista:
vanhassa vara parempi
Sulla on vanha metodi menossa elevytyksessä.yks kaks kol nel viis kuus .....jne 30
1puuh 2puuh
yks kaks kol nel viis kuus...jne 30
1puuh 2puuh
Ei kolmekymppisenä vielä voi alkaa puumaksi, ainakaan jos parisuhdetta metsästää. En mä ainakaan kolmekymppisenä haluais parikymppistä miestä, kun nytten parikymppisenä toi vajaa kolmikymppinenkin on niin kakaraTuosta parin vaihdannasta tms..
Mä oon kuulemma puuma. Noh, emmä tiiä. Mies on nuorempi Tinku, ei muuta ku nuorempia hakemaan
Joku, joka elää menneisyydessä?Mitähän johtopäätöksiä mun pitäis vetää, kun meille tuli postikortti miehen, ja jonkun vieraan naisen nimellä? Miehen etu- ja sukunimi oli oikein, meidän osote oli oikein, mutta tää toinen naisen nimi ei oo lähelläkään mun nimeä, eikä lähettäjätkään oo millään tavalla tuttuja?
No aijjaaa. Mä oon kuulemma puuma. Yritin väittää vastaan kovasti.Ei kolmekymppisenä vielä voi alkaa puumaksi, ainakaan jos parisuhdetta metsästää. En mä ainakaan kolmekymppisenä haluais parikymppistä miestä, kun nytten parikymppisenä toi vajaa kolmikymppinenkin on niin kakara
Mutta sehän riippuu mistä tykkää. Ja voihan olla että jotkut parikymppiset miehetkin on kypsiä.......
Voi voi kuule, vähemmistäkin aineksista saa kunnon kriisipuuron keitettyäMitähän johtopäätöksiä mun pitäis vetää, kun meille tuli postikortti miehen, ja jonkun vieraan naisen nimellä? Miehen etu- ja sukunimi oli oikein, meidän osote oli oikein, mutta tää toinen naisen nimi ei oo lähelläkään mun nimeä, eikä lähettäjätkään oo millään tavalla tuttuja?
Tähän löyty kyllä yksinkertanen ja melko looginenkin selitys kun väähn kyttäs ja veti johtopäätöksiä. Arvailkaahan illan ratoksi niin joku voi luulla et täällä on jotain jännää meneilläänVoi voi kuule, vähemmistäkin aiheista saa kunnon kriisipuuron keitettyä
Jollain on sama nimi, ja lähettäjät oli saanu sun ukon osotteen ku ettivät sen toisen osotetta?Tähän löyty kyllä yksinkertanen ja melko looginenkin selitys kun väähn kyttäs ja veti johtopäätöksiä. Arvailkaahan illan ratoksi niin joku voi luulla et täällä on jotain jännää meneillään