Luultavasti joo - ja jollekin vielä kelpaakin.No kait tuo ihan tervehenkisyyttä vain osoittaa...että et ole kaiken jälkeen pystyyn kuollut .
Luultavasti joo - ja jollekin vielä kelpaakin.No kait tuo ihan tervehenkisyyttä vain osoittaa...että et ole kaiken jälkeen pystyyn kuollut .
Sitäkin tokieiku paneksuttavaa
miks tää ei lainannu pk:n viestiä
Jännä kun miehillä on vientiä aina,mä olen puoltoista vuotta kuljeskellut vapaana ja tuntuu et vanha olen ja en kelpaa enää kellekkään.Luultavasti joo - ja jollekin vielä kelpaakin.
eipä liiotella enempi kuin on tarpeen, mä olen ihan saletissa että saisin pärjäillä loppumatkan ykön jos nyksä panis mut kierrätykseenJännä kun miehillä on vientiä aina,
En nyt siitä sitten tiedä, riippuuko sukupuolesta - kyllä sullekin vielä "iskee" kohdalle. :kiss: Varmasti kelpaat!Jännä kun miehillä on vientiä aina,mä olen puoltoista vuotta kuljeskellut vapaana ja tuntuu et vanha olen ja en kelpaa enää kellekkään.
olen jo miettinyt et johtuuko se siitä et on lapseton,et olisko vientii enempi jos olis yh. 2kk juttu ollu pisin mitä ollu tän yksin olon aikana ja sekin selasta kevyttä hengailuu.
Voi noita aikoja!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27731508:
Mää tota ruutista jo elvytinEi mun 'tarvinnutkaan' viettää aikaa miehenpuolikkaan kanssa kun se oli rankan työpäivän jälkeen niin väsyny että painu jo sänkyyn. Tosin tää polvenkorkunen sankari vielä kukkuu hereillä, täydellistä palstailurauhaa ei ole vielä saavutettu :'(
Ootteks te kaikki kuollu? Ketä elvytetään ensin?
Mää en viitti kommentoida mitään etten kuulosta omakehuseltaeipä liiotella enempi kuin on tarpeen, mä olen ihan saletissa että saisin pärjäillä loppumatkan ykön jos nyksä panis mut kierrätykseen
Minä olen kyllä sitä mieltä, että palsta ei ehkä ole se paras puolisonmetsästyspaikka.Mää en viitti kommentoida mitään etten kuulosta omakehuselta
Varmasti sä jonkun löytäisit. Täältä palstalta luultavasti. Mutta sopii toivoa että nyksä ei paa sua vaihtoon :xmas:
En usko liioittelevani,vuos sitte tunsin monta sinkku miestä ja nyt neki on jo taas varattuja et kyllä se vaan niin on et miehellä on helpompi löytää uus kun naisella.eipä liiotella enempi kuin on tarpeen, mä olen ihan saletissa että saisin pärjäillä loppumatkan ykön jos nyksä panis mut kierrätykseen
Oliko nämä jotain fyysisen ulkomuodon valioyksilöitä vaiko ihan tämmöisiä tavallisia äijänköriläitä?En usko liioittelevani,vuos sitte tunsin monta sinkku miestä ja nyt neki on jo taas varattuja et kyllä se vaan niin on et miehellä on helpompi löytää uus kun naisella.
toi on kyllä matemaattisesti mahdotontaEn usko liioittelevani,vuos sitte tunsin monta sinkku miestä ja nyt neki on jo taas varattuja et kyllä se vaan niin on et miehellä on helpompi löytää uus kun naisella.
...Mutta sopii toivoa että nyksä ei paa sua vaihtoon :xmas:
No eletään päivä kerrallaan ehkä joskus ja jos ei niin kiikustelen kiikustuolissa ison kissalauman ja muutaman koiran keskellä vanhanapiikanaEn nyt siitä sitten tiedä, riippuuko sukupuolesta - kyllä sullekin vielä "iskee" kohdalle. :kiss: Varmasti kelpaat!
Tuttu oli ennestään tuokin naisihminen, mutta baarireissulta vasta sitten suurempaa tuttavuutta alettiin tekemään. Täytyy nyt katsoa, mihin tilanne kehittyy.
Eteenpäin, sano mummo lumessa! Ja se on äijän häpeä, jos ei tajua.No eletään päivä kerrallaan ehkä joskus ja jos ei niin kiikustelen kiikustuolissa ison kissalauman ja muutaman koiran keskellä vanhanapiikana
Mulla huono tuuri kun kaikki kenestä ite kiinnostunut ni ei kiinnostu ja ne joista ite ei kiinnostu ni ne taas kiinnostuu. kuten aiemmin todettu miehet ei ymmärrä hyvän päälle ja nytkin yks ei tajuu
no aina ne kemiat ei passaa, sun pitää vaan laajentaa horisonttiaNo eletään päivä kerrallaan ehkä joskus ja jos ei niin kiikustelen kiikustuolissa ison kissalauman ja muutaman koiran keskellä vanhanapiikana
Mulla huono tuuri kun kaikki kenestä ite kiinnostunut ni ei kiinnostu ja ne joista ite ei kiinnostu ni ne taas kiinnostuu. kuten aiemmin todettu miehet ei ymmärrä hyvän päälle ja nytkin yks ei tajuu
Ihan tavallisii,mun silmiin ainakin,komeita mutta ihan tavallisella tavalla ei mitään valioyksilöitä.Oliko nämä jotain fyysisen ulkomuodon valioyksilöitä vaiko ihan tämmöisiä tavallisia äijänköriläitä?
Sitten en osaa sanoa, mutta en nyt menisi välttämäti sanomaan, että miehillä on automaattisesti enemmän vientiä.Ihan tavallisii,mun silmiin ainakin,komeita mutta ihan tavallisella tavalla ei mitään valioyksilöitä.
Tuota mä mantaraan itelleni jos ei muuta ni tuleepahan parempi mieli. Ja toinen se et mä olen parasta mitä mies voi saada heh,no mut näitä kun hokee ni mieli pysyy parempana.Eteenpäin, sano mummo lumessa! Ja se on äijän häpeä, jos ei tajua.
Merta edemmäs sit vaan kai ...ei täältä mitään löydä,kaikki tuntee toisensa tai ainaki melkein.no aina ne kemiat ei passaa, sun pitää vaan laajentaa horisonttia
Sama täällä, mutta näköjään...Merta edemmäs sit vaan kai ...ei täältä mitään löydä,kaikki tuntee toisensa tai ainaki melkein.
Onhan täältäkin muutama toisensa löytänyt.Minä olen kyllä sitä mieltä, että palsta ei ehkä ole se paras puolisonmetsästyspaikka.