The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Luultavasti joo - ja jollekin vielä kelpaakin. ;)
Jännä kun miehillä on vientiä aina,mä olen puoltoista vuotta kuljeskellut vapaana ja tuntuu et vanha olen ja en kelpaa enää kellekkään.

olen jo miettinyt et johtuuko se siitä et on lapseton,et olisko vientii enempi jos olis yh. 2kk juttu ollu pisin mitä ollu tän yksin olon aikana ja sekin sellasta kevyttä hengailuu.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Ei mun 'tarvinnutkaan' viettää aikaa miehenpuolikkaan kanssa kun se oli rankan työpäivän jälkeen niin väsyny että painu jo sänkyyn. Tosin tää polvenkorkunen sankari vielä kukkuu hereillä, täydellistä palstailurauhaa ei ole vielä saavutettu :'(

Ootteks te kaikki kuollu? Ketä elvytetään ensin?
 
Jännä kun miehillä on vientiä aina,mä olen puoltoista vuotta kuljeskellut vapaana ja tuntuu et vanha olen ja en kelpaa enää kellekkään.

olen jo miettinyt et johtuuko se siitä et on lapseton,et olisko vientii enempi jos olis yh. 2kk juttu ollu pisin mitä ollu tän yksin olon aikana ja sekin selasta kevyttä hengailuu.
En nyt siitä sitten tiedä, riippuuko sukupuolesta - kyllä sullekin vielä "iskee" kohdalle. :kiss: Varmasti kelpaat!
Tuttu oli ennestään tuokin naisihminen, mutta baarireissulta vasta sitten suurempaa tuttavuutta alettiin tekemään. Täytyy nyt katsoa, mihin tilanne kehittyy.
 
En nyt siitä sitten tiedä, riippuuko sukupuolesta - kyllä sullekin vielä "iskee" kohdalle. :kiss: Varmasti kelpaat!
Tuttu oli ennestään tuokin naisihminen, mutta baarireissulta vasta sitten suurempaa tuttavuutta alettiin tekemään. Täytyy nyt katsoa, mihin tilanne kehittyy.
No eletään päivä kerrallaan:) ehkä joskus ja jos ei niin kiikustelen kiikustuolissa ison kissalauman ja muutaman koiran keskellä vanhanapiikana:D

Mulla huono tuuri kun kaikki kenestä ite kiinnostunut ni ei kiinnostu ja ne joista ite ei kiinnostu ni ne taas kiinnostuu. kuten aiemmin todettu miehet ei ymmärrä hyvän päälle ja nytkin yks ei tajuu
 
No eletään päivä kerrallaan:) ehkä joskus ja jos ei niin kiikustelen kiikustuolissa ison kissalauman ja muutaman koiran keskellä vanhanapiikana:D

Mulla huono tuuri kun kaikki kenestä ite kiinnostunut ni ei kiinnostu ja ne joista ite ei kiinnostu ni ne taas kiinnostuu. kuten aiemmin todettu miehet ei ymmärrä hyvän päälle ja nytkin yks ei tajuu
Eteenpäin, sano mummo lumessa! Ja se on äijän häpeä, jos ei tajua. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
No eletään päivä kerrallaan:) ehkä joskus ja jos ei niin kiikustelen kiikustuolissa ison kissalauman ja muutaman koiran keskellä vanhanapiikana:D

Mulla huono tuuri kun kaikki kenestä ite kiinnostunut ni ei kiinnostu ja ne joista ite ei kiinnostu ni ne taas kiinnostuu. kuten aiemmin todettu miehet ei ymmärrä hyvän päälle ja nytkin yks ei tajuu
no aina ne kemiat ei passaa, sun pitää vaan laajentaa horisonttia
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä