Fantzu
Laukesi niin nopeasti. Seksi loppui siihen.Miksi se ei voinut tyydyyttää sinua?
Laukesi niin nopeasti. Seksi loppui siihen.Miksi se ei voinut tyydyyttää sinua?
Koska sillä ei ollut ''sitä'' tiedät kyllä ''mitä'', sitä paitsi fantzu oli kiinnostunut ''toisesta'', nimittäin MINUSTA!!!!!Miksi se ei voinut tyydyyttää sinua?
Koska sillä ei ollut ''sitä'' tiedät kyllä ''mitä'', sitä paitsi fantzu oli kiinnostunut ''toisesta'', nimittäin MINUSTA!!!!!
Ei kai laukeminen ole este tyydyttämiselle.Laukesi niin nopeasti. Seksi loppui siihen.
Oho!
Sano se eksälle. Sitä ei kiinnostanut. Se laukesi aina minuutissa. Kännissä saattoi kestää vähän pidempään.Ei kai laukeminen ole este tyydyttämiselle.
Oho!
Nyt Aksu meni sanattomaksi!
Käännös oikeaan päin!
Mä en niin välitä laskea pulkalla mutta mä voin istuskella pulkkamäkikahvilan terassilla auringonpaisteessa kaakaokuppi kädessä katselemassa kuinka te tuiskahtelette lumihankeen.
Koskahan mä olen viimeksi laskenut pulkalla?
Vissiin vuosituhannen alussa Salmenkartanossa.
Sillä reissulla uusi kahvilanpitäjä onnistui lukitsemaan itsensä ulos ja mä jouduin murtautumaan kahvilaansa. Onneksi ovi ei ollut takalukossa niin hommassa ei tarvittu pankkikorttia kummempaa murtovälinettä.
Saatiin koko porukalle ilmaiset kaakaot ja pullat!
Tuo on tullut selväksi jo useamman kerran, mutta toivoin, jos sais tilaisuuden , kun sinun silmä välttää.Koska sillä ei ollut ''sitä'' tiedät kyllä ''mitä'', sitä paitsi fantzu oli kiinnostunut ''toisesta'', nimittäin MINUSTA!!!!!
Tiedän missä nuo tienviitat ovat
Tuosta kun ajetaan tuota Alapään tietä niin tullaan Säärenperälle ja sitten Karinkantaan
Iltaa. Täällä teetä.Iltaa ryystää kahvia
Brändyä.Iltaa. Täällä teetä.
Täällä kahvia.Iltaa. Täällä teetä.