Sithän ovi olis menny rikki?...aatella, murskasit koko oven pelkällä pankkikortilla, my hero!
Mä tykkään tavaroista enempi ehjänä.
Sithän ovi olis menny rikki?...aatella, murskasit koko oven pelkällä pankkikortilla, my hero!
No jos mennee takki levälleen ja toppahousut päin perset...päin kukkupyytä puettunakylhä sinne tissien väliin ja persaukseen mennee lunta
Keulii sillä smurffipipallaan vielä...Ai niinku että miks just mukamas pitää jotenki erikseen kattella munkin suuntaan, häh nyt taas
Kyllä mä nyt oon satavarmempi siitä että sulla on enempi lunta takkis sisäpuolella kuin esimes mulla koskapa sulla ei etes oo talvisään kestävää strumffipipoakaan mikä pitää pöwwökikkurakasan aisoissa jiten takuuvarmaa pölähdystä tiedossa!!Nih!
Jollakin on, lällyn lää*hihkuu*
Pulkka ei maksa paljoaMä en niin välitä laskea pulkalla mutta mä voin istuskella pulkkamäkikahvilan terassilla auringonpaisteessa kaakaokuppi kädessä katselemassa kuinka te tuiskahtelette lumihankeen.
Koskahan mä olen viimeksi laskenut pulkalla?
Vissiin vuosituhannen alussa Salmenkartanossa.
Sillä reissulla uusi kahvilanpitäjä onnistui lukitsemaan itsensä ulos ja mä jouduin murtautumaan kahvilaansa. Onneksi ovi ei ollut takalukossa niin hommassa ei tarvittu pankkikorttia kummempaa murtovälinettä.
Saatiin koko porukalle ilmaiset kaakaot ja pullat!
Ilkimys!Aijaa, mä hiivin sun taakse ja laitan lunta sun niskaan.
Laita sen housuunkinAijaa, mä hiivin sun taakse ja laitan lunta sun niskaan.
älä sääkin nyt ala siellä yhtään pipattamaan....kun aikaisemmista kerroista huolimatta se mahdollisuus on olemassa!Mä olen suonut jo monet kerrat. Kukaan ei ole jäänyt viereen. Joten se siitä. Mä alan odottamaan lapsenlasta. Joskin siihen menee vielä ties kuinka kauan.
Juu-u välillä olen.Ilkimys!
Se kävi mielessä.Laita sen housuunkin
Joo mut kun pulkan päälle pitää saada lampaantalja.Pulkka ei maksa paljoa
Eikä liukurikaan!
Vink vink*vink vink*!
...sopii yrittää!Keulii sillä smurffipipallaan vielä...
Nyt ainakin annan sulle lumipesut!
Ei hemmetissä.Laita sen housuunkin
Joo mut kun pulkan päälle pitää saada lampaantalja.
Ja akku, laturi, perämoottori, sänky, sohva, televisio, kirjahylly, auto, pesukone, lamppu, takapuolenlämmitin ja wc-paperirulla.
Kylläpäsälä sääkin nyt ala siellä yhtään pipattamaan....kun aikaisemmista kerroista huolimatta se mahdollisuus on olemassa!
Piste!.
Ai kutistaa pakarat?Ei hemmetissä.
Kylmä kutistaa.
Meikäläisen tapauksessa se on sit vaarassa kadota kokonaan!
Sun kohdalla voi tapahtua kuule vaikka minkälainen onni vielä. Älä sää nyt ala realistiks vaikka mä olen, mulla on siihen hyvä syy..sulla taas perustuu toi ajatus vilkkaaseen mielikuvitukseen.Kylläpäs
Mahdollisuus joka ei tapahdu.
Olkaas ny molemmat höpöttelemättä joutavuuksia.Sun kohdalla voi tapahtua kuule vaikka minkälainen onni vielä. Älä sää nyt ala realistiks vaikka mä olen, mulla on siihen hyvä syy..sulla taas perustuu toi ajatus vilkkaaseen mielikuvitukseen.
Ei kait ?Ai kutistaa pakarat?
Olkaas ny molemmat höpöttelemättä joutavuuksia.
Keskitytään mielummin ketjun perimmäiseen tarkoitukseen eli jaskanpauhantaan.
Mie muuten luin eka että kuumentaa pakaratAi kutistaa pakarat?
Pyh ja pah.Sun kohdalla voi tapahtua kuule vaikka minkälainen onni vielä. Älä sää nyt ala realistiks vaikka mä olen, mulla on siihen hyvä syy..sulla taas perustuu toi ajatus vilkkaaseen mielikuvitukseen.
Voin mä senkin tehdä.Mie muuten luin eka että kuumentaa pakarat