The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuu mun luo ja lähetään pulkkamäkeen!:geek:
Kun ei se jurputtamalla parane, emmä sellasta onnea kuitenkaan koe...niin sama lähtee laskemaan tukka hulmuten ja lumi pöllyten! Nii mitäs sanot, häh??:barefoot::barefoot::barefoot:
Pulkkamäkeen oon ihan hetiaina valmis:)!
Ja siinä vaihdinhurmassa onnistuu multa kyllä hyvin kevyesti heittämällä toi sun juntturahajatelmas viäntäminenkin oikeeseen asentoon, että lälläspyy ja lällätilää vaan senkin vastarannankiiskentekeleentynkänen:):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kiitos samoin sinnekin teille kahdelle kyyhkyläiselle:)!

Iteasiassa mulla on edessä ihan törkeen härön hässäkkä viikko:confused:, järki päässä pitäs hommia tehdä ja olla ns.hereilläkin*ufopääkkönen*...eli sutta ja sekundaa saattaapi olla tyrkyllänsä:notworthy: mutta minkäs teet jos niikseen tulee*kohauttaa olkapäitään*:D

Se on vaan laiffii(y)
Toivottavasti hässäkkä helpottaa,murunen :)
Älä ota paineita
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä voin sanoa, että nuorella, kivalla ja nätillä naisella on tsiljardi kertaa paremmat mahdollisuudet kuin viiskymppisellä kyynisellä äijänrähjällä.
Eikä minunkaan mahdollisuuteni suinkaan ole ihan nollassa.
Peppi on jossain. Ei tartte kuin löytää.
Jokaisella on. Ihan jokaisella on mahdollisuus löytää se tärkeä ihminen lähelleen.

Kun vain suo sen itselleen:).



...eikä kyynistele ja höpöttele "minenainakaanikinäkoskaanmilloinkaan":cautious:...

Jahas.
Päivän mättäitä- satsi saatu taas aikaiseksi:notworthy:
 
Kaikki yhessä pulkkamäkeen,tukka hulmuten ( silmillä ) lasketaan mäkeä :rolleyes::)
Kunnes osutaan lumikinokseen ja saahan pyyhkiä lunta tissien välistä ja persauksesta :whistle::geek:
...mitenkä sitä lunta nyt tissien väliin ja peffaosastolle...ei tajuu!!
Kukaan nyt pulkkamäkeen mee takki auki ja toppahousut miten sattuu puettuina....eihän:unsure:..

Hitostako mie tiijän mittään:barefoot:
Mutta kasvoille sitä lunta nyt väkisinkin tulee ja jos lumisotasille heretään niin ehken on mahdollista että takinkauluksesta voi pikkusesti humpsahtaa lunta sisään....
 
...mitenkä sitä lunta nyt tissien väliin ja peffaosastolle...ei tajuu!!
Kukaan nyt pulkkamäkeen mee takki auki ja toppahousut miten sattuu puettuina....eihän:unsure:..

Hitostako mie tiijän mittään:barefoot:
Mutta kasvoille sitä lunta nyt väkisinkin tulee ja jos lumisotasille heretään niin ehken on mahdollista että takinkauluksesta voi pikkusesti humpsahtaa lunta sisään....
:rolleyes::whistle::geek: kylhä sinne tissien väliin ja persaukseen mennee lunta :geek::whistle:
 
Mä en niin välitä laskea pulkalla mutta mä voin istuskella pulkkamäkikahvilan terassilla auringonpaisteessa kaakaokuppi kädessä katselemassa kuinka te tuiskahtelette lumihankeen.

Koskahan mä olen viimeksi laskenut pulkalla?
Vissiin vuosituhannen alussa Salmenkartanossa.
Sillä reissulla uusi kahvilanpitäjä onnistui lukitsemaan itsensä ulos ja mä jouduin murtautumaan kahvilaansa. Onneksi ovi ei ollut takalukossa niin hommassa ei tarvittu pankkikorttia kummempaa murtovälinettä.
Saatiin koko porukalle ilmaiset kaakaot ja pullat!
 
Fantzu
Jokaisella on. Ihan jokaisella on mahdollisuus löytää se tärkeä ihminen lähelleen.

Kun vain suo sen itselleen:).



...eikä kyynistele ja höpöttele "minenainakaanikinäkoskaanmilloinkaan":cautious:...

Jahas.
Päivän mättäitä- satsi saatu taas aikaiseksi:notworthy:
Mä olen suonut jo monet kerrat. Kukaan ei ole jäänyt viereen. Joten se siitä. :cautious: :oops: Mä alan odottamaan lapsenlasta. Joskin siihen menee vielä ties kuinka kauan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä en niin välitä laskea pulkalla mutta mä voin istuskella pulkkamäkikahvilan terassilla auringonpaisteessa kaakaokuppi kädessä katselemassa kuinka te tuiskahtelette lumihankeen.

Koskahan mä olen viimeksi laskenut pulkalla?
Vissiin vuosituhannen alussa Salmenkartanossa.
Sillä reissulla uusi kahvilanpitäjä onnistui lukitsemaan itsensä ulos ja mä jouduin murtautumaan kahvilaansa. Onneksi ovi ei ollut takalukossa niin hommassa ei tarvittu pankkikorttia kummempaa murtovälinettä.
Saatiin koko porukalle ilmaiset kaakaot ja pullat!
...aatella, murskasit koko oven pelkällä pankkikortilla, my hero!:love::barefoot::barefoot:
 
Ei mulla tuu lunta mihkään kun oon niin tarkkana, mutta mutta *katsoo kisun ja tis...fritzun suuntaan* Noi kaksi ovat sitten asia ihan erikseen.:sneaky::sneaky:
Ai niinku että miks just mukamas pitää jotenki erikseen kattella munkin suuntaan, häh nyt taas:cautious:

Kyllä mä nyt oon satavarmempi siitä että sulla on enempi lunta takkis sisäpuolella kuin esimes mulla koskapa sulla ei etes oo talvisään kestävää strumffipipoakaan mikä pitää pöwwökikkurakasan aisoissa(y) jiten takuuvarmaa pölähdystä tiedossa!!Nih!:geek:

Jollakin on, lällyn lää:rolleyes:*hihkuu*
 
Fantzu
Mä en niin välitä laskea pulkalla mutta mä voin istuskella pulkkamäkikahvilan terassilla auringonpaisteessa kaakaokuppi kädessä katselemassa kuinka te tuiskahtelette lumihankeen.

Koskahan mä olen viimeksi laskenut pulkalla?
Vissiin vuosituhannen alussa Salmenkartanossa.
Sillä reissulla uusi kahvilanpitäjä onnistui lukitsemaan itsensä ulos ja mä jouduin murtautumaan kahvilaansa. Onneksi ovi ei ollut takalukossa niin hommassa ei tarvittu pankkikorttia kummempaa murtovälinettä.
Saatiin koko porukalle ilmaiset kaakaot ja pullat!
Aijaa, mä hiivin sun taakse ja laitan lunta sun niskaan. :sneaky: :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä