The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
En tiedä eikä kiinnosta.
ai, OOTHAN SINÄKIN ÄITI KUITENKIN?
"– Keskustelemme asiasta turvallisuuden seurantaryhmässä. Teemme tiivistä yhteistyötä poliisin kanssa, sanoo turvallisuuspäällikkö Hannu Suoniemiopetusvirastosta.

Ruotsissa kritiikkiä herätti se, että iskun tekijä pääsi vapaasti sisälle kouluun.

Helsingissä käytännöt ulko-ovien lukitsemisessa vaihtelevat.

– Pääsääntöisesti ovet ovat oppituntien aikana kiinni. Osassa kouluista ei kuitenkaan ole sähköistä lukitusta, sanoo perusopetuslinjan johtaja Outi Salo .

Sitä, kuinka paljon Helsingissä on kouluja, joihin sivulliset voivat kävellä sisälle, virkamiehet eivät osaa arvioida.

– Vastuu turvallisuudesta kuuluu koulun rehtorille, huomauttaa Suoniemi."
 
Fantzu
ai, OOTHAN SINÄKIN ÄITI KUITENKIN?
"– Keskustelemme asiasta turvallisuuden seurantaryhmässä. Teemme tiivistä yhteistyötä poliisin kanssa, sanoo turvallisuuspäällikkö Hannu Suoniemiopetusvirastosta.

Ruotsissa kritiikkiä herätti se, että iskun tekijä pääsi vapaasti sisälle kouluun.

Helsingissä käytännöt ulko-ovien lukitsemisessa vaihtelevat.

– Pääsääntöisesti ovet ovat oppituntien aikana kiinni. Osassa kouluista ei kuitenkaan ole sähköistä lukitusta, sanoo perusopetuslinjan johtaja Outi Salo .

Sitä, kuinka paljon Helsingissä on kouluja, joihin sivulliset voivat kävellä sisälle, virkamiehet eivät osaa arvioida.

– Vastuu turvallisuudesta kuuluu koulun rehtorille, huomauttaa Suoniemi."
Olen melkein aikuisen lapsen äiti. Mä löydän itse uutiset netistä. Kiitos vaan.
 
Ja sit pitää ihmetellä tuota yhtä sydäntenmurskaaja-syytettä.

Jos käy tällä palstalla yli kymmenen vuotta, niin ehtii varmasti keskustella useammankin palstalaisen kanssa yksityisviestitse, toisilla palstoilla tai mesessä tai nykykeskustelusoveluksissa. Ehtii myös tavata useita palstalaisia niin halutessaan.

Sekö tekee ihmisestä huonon, petollisen tai jopa sydäntenmurskaajan? o_O
Sairaanmielen tuotosta tuo on, ainakin tuo joka minua kiusaa ja mulla on vahva aavistus siitä kuka siellä riehuu...mutta mun puolesta saa olla.
 
Käsi kädessä pötkötellen,kainalossa lähekkäin.
Hengitystä & sydäntä rauhaisaa kuuntelen.
Hengitys lämmin poskella,käsi kädessä,jalka kietoutuu.
Kosketus,tässä on hyvä olla. :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä