The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikä se muille kuulu mitä tekee.
Ei totisesti kuulukaan.
Täällä vaan näyttää palstalla olevan joku pimpankipeä teinipoju jolle on suuri hämmästys jos Maija ja Ville nai. Vaikka asia ei hänelle kuulu mitenkään.
Jopa avioparit toisinaan naivat. Sitä voi hämmästellä enemmän kuin sitä, että sinkut naivat milloin tähdet ovat otollisessa asennossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Moikka:)!

Se on kuules nyt rapsakkaa ja ihunaa talvikeliä:love:! Niin kivasti nipistellöö poskipäeissä ja bacaroissa ja...kilinkellimykset, mullon varpaatki aivan jäässä vaikon mun tekemät villasukat jalassa:mad::cry::notworthy:



Mutta jos on taivaan kans vaan pilvetön, niin voisin illemmalla nähdä tähtiä:love:...revontulia kun en vieläkään näe...


Uus viikko napsautettu auki(y)!
Aattelepas sitä, monta kivaa päivää edessä mitkä voi tuoda eteesi ja eloosi ihania yllätyksiä:love:!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Moikka:)!

Se on kuules nyt rapsakkaa ja ihunaa talvikeliä:love:! Niin kivasti nipistellöö poskipäeissä ja bacaroissa ja...kilunkellumykset, mullon varpaatki aivan jäässä vaikon mun tekemät villasukat jalassa:mad::cry::notworthy:



Mutta jos on taivaan kans vaan pilvetön, niin voisin illemmalla nähdä tähtiä:love:...revontulia kun en vieläkään näe...


Uus viikko napsautettu auki(y)!
Aattelepas sitä, monta kivaa päivää edessä mitkä voi tuoda eteesi ja eloosi ihania yllätyksiä:love:!
Onha tuo raikasta olluna ja uus viikko :)
Ihanaa viikonalkua.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
:cautious:...sanonko mää nyt jotakii...niin tekis kyllä mieli juputtaa..


Mutta tiiät jo mitä meinaan sanoa joten....enpä sitten sanokaan:geek:
Tuu mun luo ja lähetään pulkkamäkeen!:geek:
Kun ei se jurputtamalla parane, emmä sellasta onnea kuitenkaan koe...niin sama lähtee laskemaan tukka hulmuten ja lumi pöllyten! Nii mitäs sanot, häh??:barefoot::barefoot::barefoot:
 
:cautious:...sanonko mää nyt jotakii...niin tekis kyllä mieli juputtaa..


Mutta tiiät jo mitä meinaan sanoa joten....enpä sitten sanokaan:geek:
Mä voin sanoa, että nuorella, kivalla ja nätillä naisella on tsiljardi kertaa paremmat mahdollisuudet kuin viiskymppisellä kyynisellä äijänrähjällä.
Eikä minunkaan mahdollisuuteni suinkaan ole ihan nollassa.
Peppi on jossain. Ei tartte kuin löytää.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Onha tuo raikasta olluna ja uus viikko :)
Ihanaa viikonalkua.
Kiitos samoin sinnekin teille kahdelle kyyhkyläiselle:)!

Iteasiassa mulla on edessä ihan törkeen härön hässäkkä viikko:confused:, järki päässä pitäs hommia tehdä ja olla ns.hereilläkin*ufopääkkönen*...eli sutta ja sekundaa saattaapi olla tyrkyllänsä:notworthy: mutta minkäs teet jos niikseen tulee*kohauttaa olkapäitään*:D

Se on vaan laiffii(y)
 
Kaikki yhessä pulkkamäkeen,tukka hulmuten ( silmillä ) lasketaan mäkeä :rolleyes::)
Kunnes osutaan lumikinokseen ja saahan pyyhkiä lunta tissien välistä ja persauksesta :whistle::geek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä