Huippuu vai ehkä surullista?Vieläkö tää on pystyssä, ihan huippuu
Jos se on sun mielestä surullista, niin mitä sä itse täällä teet keskellä yötä?Huippuu vai ehkä surullista?
DeedeeVieläkö tää on pystyssä, ihan huippuu
Tervepä terve! Kuka on Fantzu?Deedee
Se joka vaihtaa välillä nikkiä.Tervepä terve! Kuka on Fantzu?
Aaaa, eli buubis! Moi!Se joka vaihtaa välillä nikkiä.
Joo, moi. Mitä kuuluu? Mä kukkuilen täällä välillä yöllä. Oon ollut saikulla jonkin aikaa. Kylkiluu murtui 23.12.Aaaa, eli buubis! Moi!
No mitäs tässä, oon elänyt oikeeta elämää . Nyt oon niin yskänen, etten kykene nukkumaan. Auts, toivottavasti sun kylkiluu paranee pian! Mä koitan nyt nukkua, öitä!Joo, moi. Mitä kuuluu? Mä kukkuilen täällä välillä yöllä. Oon ollut saikulla jonkin aikaa. Kylkiluu murtui 23.12.
On paljo parempi. Mä jatkan nukkumista. Paranemisia. ÖitäNo mitäs tässä, oon elänyt oikeeta elämää . Nyt oon niin yskänen, etten kykene nukkumaan. Auts, toivottavasti sun kylkiluu paranee pian! Mä koitan nyt nukkua, öitä!
Hyvää yötä KanadaanSängyssä, nukkumaan pitäs
Kiitos, on puoli yö eikä nukuta.Hyvää yötä Kanadaan
Sit meitä on kaksi.Päivää, meni taas yö valvoen.
Läällä on kolmas, kello on kolome eikä nukuta yftään.Sit meitä on kaksi.
Juuh. Mun pitäs käydä labrassa mutta en tiedä jaksanko mennä.Sit meitä on kaksi.
Missäpäin maailmaa sä sit olet? Onko siellä lämmintä? Miltä yö siellä kuulostaa ja tuoksuu?Läällä on kolmas, kello on kolome eikä nukuta yftään.
Reippaasti vaan! Sen jälkeen päikkärit maittavat.Juuh. Mun pitäs käydä labrassa mutta en tiedä jaksanko mennä.
Mutta kun se -pienikin alkoholimäärä - estää vaipumasta syvään uneen, sun univelka pahenee, etkä enää pääse uneenKiitos, on puoli yö eikä nukuta.
Brandyä olen maistellut, toivossa, että tulis uni.
Seitsemän tuntia länteen, kylmää on ollut ja lunta.Missäpäin maailmaa sä sit olet? Onko siellä lämmintä? Miltä yö siellä kuulostaa ja tuoksuu?
Tarviiko niitä kaikkia silti panna?Ja sit pitää ihmetellä tuota yhtä sydäntenmurskaaja-syytettä.
Jos käy tällä palstalla yli kymmenen vuotta, niin ehtii varmasti keskustella useammankin palstalaisen kanssa yksityisviestitse, toisilla palstoilla tai mesessä tai nykykeskustelusoveluksissa. Ehtii myös tavata useita palstalaisia niin halutessaan.
Sekö tekee ihmisestä huonon, petollisen tai jopa sydäntenmurskaajan?