Taas joku sisäpiirijuttu?Kylläpäs tosta Anakinista tuli tuhmeliini.
Et jaksa, silmämunasi lupsahtelevat kiinni ja auki...ja kiinni...tunnet kuinka vartalosi rentoutuu ja haluat nukahtaa...tunnet olevasi sulatejuustosiivu ja valuvasi sohvalta lattialle...*hypnotisoi sinua*Kymmenen minsan päästä vitosella alkaa pikauusintana 2 Guns
Jaksaiskohan kattoa?
Sun hypnoosissa meni joku vikaan kun hypnotisoit nyt sitten mutEt jaksa, silmämunasi lupsahtelevat kiinni ja auki...ja kiinni...tunnet kuinka vartalosi rentoutuu ja haluat nukahtaa...tunnet olevasi sulatejuustosiivu ja valuvasi sohvalta lattialle...*hypnotisoi sinua*
Mitäs oot kitannu sitä viiniä kurkustas alas liikaaEi mulla lanttu leikkaa, elenakin vaan nauraa. Sisäpiirin propagandaa.
Kai sä muutuit ees goudajuustoks, että voin syödä yöpalana suuhuni sun?Sun hypnoosissa meni joku vikaan kun hypnotisoit nyt sitten mut
Ei hyvänen aika.Et jaksa, munasi lupsahtelevat sisäreittä vasten ja kivesten koko laajenee...ja pienenee...tunnet kuinka vartalosi rentoutuu ja haluat nukahtaa...tunnet olevasi sulatejuustosiivu ja valuvasi sohvalta lattialle...*hypnotisoi sinua*
EmmentaaliksKai sä muutuit ees goudajuustoks, että voin syödä yöpalana suuhuni sun?
Hyi kanala sun juttujas taas!Ei hyvänen aika.
Ehkä ihan hyvä etten ole sisäpiirissä.
NäköjäänValtavassa huppelissa sitä nauraa mille vaan...
Sori väärä juusto...mene suorinta tietä siperiaan siitä nainen!Emmentaaliks
No syytä ittees ,sähän se mut hypnotisoit niin minkä mä sille voin millanen juusto kehkeytySori väärä juusto...mene suorinta tietä siperiaan siitä nainen!
En ainakaan niitä viinejäNI jotka arvon ahneen lorttoliinin PITI lähettää, mutta kittasikin kaikki itte.Mitäs oot kitannu sitä viiniä kurkustas alas liikaa
Tähtien sota!Ei mulla lanttu leikkaa, elenakin vaan nauraa. Sisäpiirin propagandaa.