Eikössinulta just prändyt loppuneet?Brändyä.
Löysin vielä yhden pullon Macieiraa.Eikössinulta just prändyt loppuneet?
Kenellä kahdella?Kuinkahan noilla kahdella yhtyminen käy?
Tai ehkä he vain tyydyttävät toisiaan ilman yhdyntää.
Tuskimpa tämän vuoksi kannattaa yöunia menettää.
Mie juon lämmintä mustikkaglögiä Lämmittää mukavasti kauppareissun jälkeen. Täällä on - 21Täällä kahvia.
Mä en tiedä.Tiedän missä nuo tienviitat ovat
Ellu ei sanonut vakavissaan. Riippuu siitä kuka olet.Tuo on tullut selväksi jo useamman kerran, mutta toivoin, jos sais tilaisuuden , kun sinun silmä välttää.
Ne ovat siinä Pietolan tienhaarassa, tuo tie siinä takana oikealla johtaa Ouluun.Mä en tiedä.
Tarkoittaako se sitä, että Elena vain leikkii kanssasi?Ellu ei sanonut vakavissaan. Riippuu siitä kuka olet.
OkNe ovat siinä Pietolan tienhaarassa, tuo tie siinä takana oikealla johtaa Ouluun.
Paikkakunta on Siikajoki.
Ei kun se oli vitsi. Meistä kumpikaan ei halua olla naisen kanssa.Tarkoittaako se sitä, että Elena vain leikkii kanssasi?
Etkä varmasti narraa mua nyt?Ei kun se oli vitsi. Meistä kumpikaan ei halua olla naisen kanssa.
EnEtkä varmasti narraa mua nyt?
Ellu ei leiki kenenkään tunteilla. Se on meidän harmitonta leikkiä.Joskus Elena kirjoittelee kuinka hänellä on vaikeuksia ihmissuhteiden kanssa ja kuitenkin nyt kävi ilmi ja julki, että hän vain leikittelee Fantzun tunteilla.
Kuinka tuo pitäis ymmärtää?
Lohduttaisin Fantzua, joa hän ottaisi lohdutukseni vastaan.
Okei, en sitten yritä lohtuttaa sinua.Ellu ei leiki kenenkään tunteilla. Se on meidän harmitonta leikkiä.
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että minä en saakaan nukkua sinun ja Ellun välissä?Ei kun se oli vitsi. Meistä kumpikaan ei halua olla naisen kanssa.
Tietääkö Elena, että puhut näin hänen selkänsä takana?Juuu,Ellu vaan leikkii Fantzun ja mun Freezecatin kanssa
Voit nukkua välissä. Tiedä sitten saatko nukuttua ollenkaan.Tarkoittaako tämä nyt sitä, että minä en saakaan nukkua sinun ja Ellun välissä?
Tarkista varusteesi, et sinä mikään tyttö ole.Tarkoittaako tämä nyt sitä, että minä en saakaan nukkua sinun ja Ellun välissä?
Mitähän Fantzu hautoo mielessään?Voit nukkua välissä. Tiedä sitten saatko nukuttua ollenkaan.