Se oli huumoriaTietääkö Elena, että puhut näin hänen selkänsä takana?
Senkun kerrot Ellulle,että mie kiusasin
Se oli huumoriaTietääkö Elena, että puhut näin hänen selkänsä takana?
Mitähän Fantzu hautoo mielessään?
Eiks se jo riitä? Elekieli.
Eiks se jo riitä? Elekieli.
Mä meen kohta. Öitä
Joo riittää. Mä meen sänkyyn
Kauniita uniaMä meen kohta. Öitä
Kaikki neljä samaan sänkyyn.Huomaa Algoma, että nuo sanoivat menevänsä sänkyyn.
Eivät puhuneet nukkumisesta mitään!
Huolehdi sinä omista ihmissuhteistasi hupsu, eiköhän täällä kaikilla ole ongelmansa mistä välillä mainitsee? Toisten ongelmiin ei muutenkaan kiinni kannata jäädä kuin tikku paskaan.Joskus Elena kirjoittelee kuinka hänellä on vaikeuksia ihmissuhteiden kanssa ja kuitenkin nyt kävi ilmi ja julki, että hän vain leikittelee Fantzun tunteilla.
Kuinka tuo pitäis ymmärtää?
Lohduttaisin Fantzua, joa hän ottaisi lohdutukseni vastaan.
Saat toki nukkua, jos satut asumaan jossain meidän välissä....esim. fantzu asuu paikkakunnalla a, minä paikkakunnalla c ja sinä jossain siinä välillä paikkakunta b:ssä.Tarkoittaako tämä nyt sitä, että minä en saakaan nukkua sinun ja Ellun välissä?
Tietääkö Elena, että puhut näin hänen selkänsä takana?
SE ON KIELILEIKKIÄ ja aatella tekivät sitä MINUN SELKÄNI TAKANA!!MITÄ TÄMÄ ELEKIELI ON ?
Eikö tätä ketjua enää haluta nostaa?Onko hän kuollut vai muuten vaan piilotettu? Toki sen joku turvallisuuspäällikkö osaisikin tehdä, mutta ei se ole enää turvallisuutta tässä tapauksessa aikanaan.
Miten niin nostaa? Täällä jutellaan. Jos ei ole ketään paikalla niin sitten ketju tippuu.Eikö tätä ketjua enää haluta nostaa?
Jaa, on muuta tekemistä. Se paheksunta on vitsi.yleensä nousee koko ajan
ja paheksutaan, jos ei ole nostettu.
https://www.adn.com/alaska-news/2018/01/23/8-0-earthquake-in-gulf-of-alaska-tsunami-alert-for-coast/Jaa, on muuta tekemistä. Se paheksunta on vitsi.