The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Työnsi ruuvin nenäänsä jä lähtivät äitinsä kanssa päivystykseen ajelemaan. Soittivat hetki sitten että ruuvi on otettu pois ja ovat kotimatkalla :) Niin syvälle työnsi sen että ruuvin kärvi vain näkyi pikkuisen kun lampun kanssa katsoin, ruuvista kyse niin parempi että ammattilaiset ottaa sen pois.
no onneksi saatiin hyvin pois :)
parempi olla itse koskematta
joskus täällä kirjoittanutkin että meillä lapsi laittoi joskus koiranraksun nenäänsä
tuli onneksi pois kun lapsi puhalsi/niisti sen ulos :)
 
IhanaValo
Mää oon kans yrittäny jotain pientä ryhtiliikettä, salilla käyny tehokkaammin ja koittanu ruokiakin tarkkailla. Vaan tänään vetäsin ravintolassa pitsan, ja nyt tekee sitten tietty karkkia mieli |O Onneks oon niin naatti et tuskin jaksan kauppaan lähtee hakemaan...

*tarjoaa suklaan sijaan halin* :hug:
Mie en osaa ees missään salilla käydä, kotona liikun sen mitä liikun..pitäis tosin sitäkin lisätä..yrittää tänään vielä vetää jumppa..:snotty:

Kiitos halista, sekin helpottaa vähäsen ja on terveellisempääkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Täällä meillä on vähän erillaiset iltavillit, vanhimman pojan kanssa viikkaillaan pyykkiä ja odotellaan pikkuista päivystyksestä kotia.
...se on muuten leppoisaa askaretta, pyykkien viikkaaminen tai vaikka lakanoiden vetäminen, lapsen kanssa - meillä ainakin tykkäävät. Mikä teidän pikkuisella on kun joutui päivystyksen kautta koukkaamaan :hug:? Toivottavasti ei mitään vakavaa...

edit. huomaisinkin, että oli ruuvi- jumitusta menossa...kaikkea ne keksii nuo lapset, mutta onneksi loppu hyvin, kaikki hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
12,5 kiintoa vastannee noin 20 pinokuutiometriä eli 20 MWh lämpöä, se on aika homma kantaa liiteristä reiän tyvelle

jos möisit ne niin saisit noin 1500€ rahnaa
..onhan siinä hoomansa toki, hiki tässä tulee väkisinkin...

Ja jos möisin nuo, niin pirtissä olis pirun kylymää ja sitten ois kiukkunen ukko...ja ukolla vielä kiukkusempi akka...jotta :p...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
...se on muuten leppoisaa askaretta, pyykkien viikkaaminen tai vaikka lakanoiden vetäminen, lapsen kanssa - meillä ainakin tykkäävät. Mikä teidän pikkuisella on kun joutui päivystyksen kautta koukkaamaan :hug:? Toivottavasti ei mitään vakavaa...

edit. huomaisinkin, että oli ruuvi- jumitusta menossa...kaikkea ne keksii nuo lapset, mutta onneksi loppu hyvin, kaikki hyvin.
Oli ruuvin työntänyt nenäänsä ja parempi oli nyt käyttää päivystyksessä.
 
Mä en suostu vanhakspiiaks ikinä,olen sinkku aina ellen sitten varattu ja suhteessa mutta vanhakspiiaks en suostu:kieh: ...onko siihen joku ikäraja.... kun mähän olen yli 25 mut alle 35:D...edelleen...
En tiiä ikärajasta, eikös se oo perinteisesti menny jo siinä 25 korvalla? Mää vaan tulin tossa pari vuotta sitten siihen tulokseen että tunnen itseni pikemminkin vanhaksipiiaksi kuin sinkuksi.

Olen siis 39v itsejulistautunut vanhapiika :saint:
 
kahvikirahvi
no eläpä vielä, pitäähän lapsenkin tottua käymään ruokalassa syömässä ihmisten lailla
Mä taidan opettaa sille perinteismmät käytöstavat ihan kotona käsin, ja sitä ihmisten ilmoille menemistä harjotellaan sitten kun arvon herra uskoo puhetta enemmänkin kuin "haluatko..." :xmas: Niin, ja josko hän oppisi hieman kärsivällisemmäksikin ensin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä