The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaahas - se alkoi iltavillit sitten rysähdyksellä. lähti pojat juoksemaan nuissa rapuissa :kieh:...ja eikös siinä sitten rähmälleen heittäytynyt nuorimmainen...onneksi, onneksi selviää vain jumalattoman isolla mustelmalla ja nahkojen ruttaanumisella, aineksia ois ollut tyrkyllä pahempaan....

..tää lähti puhaltelemaan ja paijaamaan ja lukemaan iltasatuja :wave:..
 
Aries 78
Jaahas - se alkoi iltavillit sitten rysähdyksellä. lähti pojat juoksemaan nuissa rapuissa :kieh:...ja eikös siinä sitten rähmälleen heittäytynyt nuorimmainen...onneksi, onneksi selviää vain jumalattoman isolla mustelmalla ja nahkojen ruttaanumisella, aineksia ois ollut tyrkyllä pahempaan....

..tää lähti puhaltelemaan ja paijaamaan ja lukemaan iltasatuja :wave:..
Täällä meillä on vähän erillaiset iltavillit, vanhimman pojan kanssa viikkaillaan pyykkiä ja odotellaan pikkuista päivystyksestä kotia.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
pitääkös auto laittaa roikan päähän yöks jos tulee sellaset -3-4 astetta? ei kai siitä ainakaan haittaa ole vielä?
mä olen laittanut aina siihen asti kun alkaa olla noin +5 ulkona :)
kuten ruutis tuossa neuvoikin

esilämmitys kannattaa aina, suositus on että jos käynnistyshetkellä on +5 tai kylmempää
asiassa kun asiassa :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Aries 78
tuosta pyykkihommasta tykkäsin pojan kanssa

mikäs pikkuisella?
Työnsi ruuvin nenäänsä jä lähtivät äitinsä kanssa päivystykseen ajelemaan. Soittivat hetki sitten että ruuvi on otettu pois ja ovat kotimatkalla :) Niin syvälle työnsi sen että ruuvin kärvi vain näkyi pikkuisen kun lampun kanssa katsoin, ruuvista kyse niin parempi että ammattilaiset ottaa sen pois.
 
Uh, mulla on raitisilmamyrkytys |O

Sohvaperuna on ulkoillut pari tuntia 4vn kanssa, osan ajasta piti herraa pukata rattaissa ja sitten alko vielä sataa lumiräntää.

Ja matkan huipentumaksi ravintolasyöntiä joka sujui ihan hyvin siihen asti kunnes young sir tajus että hän ei muutamasta pyynnöstä huolimatta saa jälkkäriä. Jolloin alkoi sit tietty itkun säestämä marttyyrikiljahtelu "mä en koskaaaan saa mitäääään hyvää". Mikä on ensinnäkin noloa ja toiseksikin suuri vale :D
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Uh, mulla on raitisilmamyrkytys |O

Sohvaperuna on ulkoillut pari tuntia 4vn kanssa, osan ajasta piti herraa pukata rattaissa ja sitten alko vielä sataa lumiräntää.

Ja matkan huipentumaksi ravintolasyöntiä joka sujui ihan hyvin siihen asti kunnes young sir tajus että hän ei muutamasta pyynnöstä huolimatta saa jälkkäriä. Jolloin alkoi sit tietty itkun säestämä marttyyrikiljahtelu "mä en koskaan saa mitäääään hyvää". Mikä on ensinnäkin noloa ja toiseksikin suuri vale :D
Ah, mä odotan että oma rakas sankarini on tossa iässä :heart:
Tosin nyt kun oon sinkku, niin varmaan voin lykätä arvon herra pp.n isälleen kun lähden ravinteliin syömään :xmas:
 
IhanaValo
Herkkulakossa, yritän painoa alentaa ja kun tekis niin hirmusti mieli ees jotain hyvää..kumma kyllä, se paras hyvä ois tällä hetkellä juusto. Jääkaapista se huutelee, kun ruokaa varten sitä ostettiin. Ei sitä yleensä ees ole, just sen takia kun tulee liikaa sit vahingossa mussutettua..
 
IhanaValo
Vaan joo, tänään on ollut vähän tämmöinen päivä muutenkin..esim.aiemmin tuli mieleen se "rakas, sinusta on tullut pullukka"-ohjelman eka tyttö joka siinä ohjelman esittelyssä vai missä pätkässä se itkikään, ettei saa syödä suklaata...jokseenkin pystyin samaistumaan siihen oloon..:ashamed:
 
Ah, mä odotan että oma rakas sankarini on tossa iässä :heart:
Tosin nyt kun oon sinkku, niin varmaan voin lykätä arvon herra pp.n isälleen kun lähden ravinteliin syömään :xmas:
En laskis tuon varaan, mää olen sinkku ja lapseton ja silti käy noin. Meitä oli minä ja knääpiö ynnä knääpiön äiti, sekä ystäväpariskunta siellä syömässä.
 
Viimeksi muokattu:
Vaan joo, tänään on ollut vähän tämmöinen päivä muutenkin..esim.aiemmin tuli mieleen se "rakas, sinusta on tullut pullukka"-ohjelman eka tyttö joka siinä ohjelman esittelyssä vai missä pätkässä se itkikään, ettei saa syödä suklaata...jokseenkin pystyin samaistumaan siihen oloon..:ashamed:
Mää oon kans yrittäny jotain pientä ryhtiliikettä, salilla käyny tehokkaammin ja koittanu ruokiakin tarkkailla. Vaan tänään vetäsin ravintolassa pitsan, ja nyt tekee sitten tietty karkkia mieli |O Onneks oon niin naatti et tuskin jaksan kauppaan lähtee hakemaan...

*tarjoaa suklaan sijaan halin* :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä